Advertenties


angel eyes standlicht

Gestart door Alessio, 17 mei 2013, 19:58:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alessio

Hallo iedereen,

Ik heb 1maand geleden angel eyes gekocht(2dehands) voor een redelijke prijs maar toen ik de standlichten wou aansluiten kwam ik tot de conclusie dat de originele standlichten niet in de ringen pasten.
Toen heb ik maar een winkel gecontacteerd die de angel eyes verkocht en die wisten mij te vertellen dat er altijd speciale/andere standlichten bij zitten,deze heb ik dus nooit gekregen van de persoon(auto naar ijzerhandelaar).
Nu heb ik al meerdere dingen geprobeerd om dit aan te sluiten op andere manieren maar het hoogste dat ik bereikt heb is dat de ring de helft brandt :)

Is er soms iemand die kan helpen of hier iets meer van weet?

Dit is een voorbeeldfoto:
http://electrodirect.ie/megane-scenic-96-99-/1318-renault-megane-scenic-96-99-angel-eyes-black-.html

Rogier

Is het niet zo dat de ledjes of de weerstanden kapot zijn van de ringen ? er zitten namelijk 2 ledjes per ring in. en kan je anders is een foto posten hoe het er bij jou der uit ziet ?

Alessio

Foto van de binnenkant(hoe gaat deze dan open?) of gewoon de buitenkant van de koplamp?

Rogier

Sorry mijn fout, ik bedoel de achterkant (binnenkant motorkap).

Alessio

Hoe zet ik hier juist foto's op?
Sorry,eerste keer hierop :)

J to the H (Jeroen)

ahum... ik heb een how-to-doetje gemaakt...
Misschien niet de makkelijkste manier (DANTE!  ;)),
Maar denk wel duidelijk genoeg om het werkend te maken.

Hier dus

Alessio

#6
Ok bedankt,heb ik waarschijnlijk overgekeken :)

De foto's dan:

Dit is de achterkant van de koplamp:


Dit is het gat(in de ring voor het standlicht in te steken:


Vandaag ga ik nog foto's nemen als de koplamp er uit is maar had gisteren geen sleutels bij de hand :)

Rogier

Heb je al kabeltjes aangesloten op de stekker van de dunne blauw zwarte kabeltjes ? dat is namelijk de aansluiting van je stadslichten. Als je dat al gedaan hebt denk ik zelf dat de ledjes of de weerstandjes niet meer werken.

Alessio

Ik heb geen kabeltjes aan de ringen hangen,zijn alleen gaten voor voorzien voor een lampje in te steken,en dit dan in de ringen reflecteert of werkt dit anders?
Zoals je het gat ziet heb ik het gekregen van de verkoper zonder kabeltjes.
Nu heb ik wel al geprobeerd met led lampje te gaan halen en dan brandt de ring voor de helft!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev