Advertenties


welke kuipstoelen??

Gestart door 2seemegane, 2 mei 2005, 19:42:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

2seemegane

hey

ik wil kuipstoelen gaan halen verstelbare maar weet nog ni welke
als jullie een plaatje hebben en een prijs en wat jullie er van vinden
kan ik ff kijen hoe of wat

thnx richard

peterachterop

http://autotuning.eigenstart.nl/

ff naar beneden scrollen en je hebt een aantal links voor stoelen.

vind zelf de wite hooker van raceland wel mooi.

2seemegane

thnx man heb wel ff zitten kijken maar nog ni egt wat gevonden voor een mooie prijs  :D

megane74

Hoeveel wil je uitgeven aan die stoelen ?? Wil je goedkoop gaan zoals Raceland / Autostyle of eerder de kant op van Sparco ?

2seemegane

ik wil rond de 250 ? uitgeven voor een stoel maar wil hem wel verstelbaar liefste momo maar is ni te betalen  ::)

ik ga op full speed ff kijken voor een paar mooie en anders bestel ik m - style van autostyle na full speed  ;D

Decepticon#1

Citaat van: megane74 op  3 mei 2005, 19:32:30
Hoeveel wil je uitgeven aan die stoelen ?? Wil je goedkoop gaan zoals Raceland / Autostyle of eerder de kant op van Sparco ?


Is Raceland dan zo'n goedkoop merk?

Greetz,

Peter

Tuned

raceland/racespex/ottoracing zijn allemaal leuke betaalbare stoelen

sparco/recaro/tenzo enz de net iets betere maar duurdere dacht ik

2seemegane

ik zit nog een beetje te twijfelen voor

deze voor 239 ? per stuk



of deze 289 ? per stuk



maar ga eerst ff kijken op fullspeed en als ik daar niets vind bestel ik en van deze? ;D

Bob

Ik persoonlijk zou niet willen besparen op een goede stoel. Hij moet wel lekker zitten.... en vooral als je wat langere ritten gaat maken. Dus ik spaar liever iets langer (ben ik nu aan het doen  ;)) om dan een goed zittende stoel te kopen.  :D

Michel Veltman

vind het altijd erg mooi en relaxt zitten een sportstoel alleen vind het persoonlijk geen gezicht om 1 of 2 voorstoelen te plaatsen tov interieur (standaard interieur dan zoals achterbank enzo)

maar het zit wel super :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

2seemegane

na de kuipstoelen gaat de achterbank er uit voor ICE  ;D

nadat ik gespaard heb maar ga ik wel ff snel doen   :D

Ferdi

\ik heb ze van Sparco het type is Torino en ze zijn verstelbaar.. maar helaas, past niet in jou budget.. ik heb er toen 549 euro per stoel voor betaald... maar ben er rezuze tevreden over.. ze zitten heel lekker? :D

Jeroen

Goed plan om eerst op full speed te kijken.

Kun je ze in het echie zien, ff in zitten + dat er vaak leuke beursaanbiedingen zijn.
Volgens mij had MCC vorig jaar mooie stoelen bij tegen een beursprijs (helaas is MCC dit jaar niet aanwezig).

2seemegane

Citaat van: 2seemegane op  4 mei 2005, 18:42:59
ik zit nog een beetje te twijfelen voor

deze voor 239 ? per stuk



of deze 289 ? per stuk



maar ga eerst ff kijken op fullspeed en als ik daar niets vind bestel ik en van deze? ;D



maar welke van deze 2 vinden jullie het mooist ??

Michel Veltman

de 2e..dus donkerblauwe...
mja rijd dan ook een blauwe megane ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev