Advertenties


achter verlagen

Gestart door albert_coupe, 30 december 2010, 08:15:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joost-cabrio

#60
idd koentje, ik gebruik een bus van 38 mm, maar omdat het bij koen al zo krom was geslagen moest ik een bus pakken van 40, dus weet helaas niet wat de vorige eigenaar heeft gedaan, maar lekker was het niet
en ik moest de schroefdraad al opnieuw optappen ivm was dicht geslagen het gat >:(

sjerrie

Pff heeft de auto schade gehad dan ? Misschien met warmstoken dat het iets terug gezet kan worden. Aanstaande weekend zijn we er niet maar weekend erna zou ik eens kunnen kijken. Ik heb wel een pers voor dat soort dingen.

Joost weet jij of die as zelf uit 1 buis bestaat ?
Dat als je er 1 as uit hebt dat je die andere van de andere kant eruit kan persen.

Poelietrekker is iets anders iig. Slagtrekker kan ik hem eruitslaan en telkens inspuiten en terugduwen totdat je telkens meer speling krijgt.

De groeven waar de assen invallen is dan ook beschadigd ? Want dan blijft de as niet zitten qua druk en moet je inderdaad een nieuwe as hebben.
~Just got Maggied~

Joost-cabrio

de as bestaat idd in 2 delen, maar met die slag trekker kom je er niet bij?? zit de spatbord voor!!

de groeven zijn goed beschadigd geloof ik omdta je ze nogmaal als je hem goed voor de groeven heb er zo in kan duwen en met een beetje kopervet volgende keer makkelijke los te halen,

ik heb ook geprobeerd om er maar 1 as uit te halen zodat ik misschien de andere van midden uit terug kon tikken, maar ook 1 as niet er uit te krijgen krom en muur vast geroest en wat ik dus denk is omdat het verkeerd is terug gezet, dat de groeven beschadigd zijn en verkeerd gemonteerd,


Koentje

Naar mijn weten is er niks met de achter kant gebeurt qwa ongeluk.

Sjerrie, laat maar ff weten dan in die week da je wel thuis bent.

sjerrie

Is goed Koen. Het zal het weekend na aanstaande worden. Maar dat laat ik nog wel even weten dan.

Tis trouwens Den. Zit op de account van mn meisje. Is net zo makkelijk.
Zullen we eens kijken of we ze los kunnen krijgen.

Joost, mijn slagtrekker kon er bij ons net langs ondanks de skirts dus misschien is dat nu ook zo. Laten we het hopen. Heb ook nog oude kopbouten die erin passen. Kunnen ze proberen daarmee naar buiten te trekken.
Ik heb er ook een met een knikgewricht eraan. Wel homemade maar werkt perfect. Zo haal ik ook mn krukas-spieas ding eraf.
Als het lukt gelijk schoonmaken en insmeren met copaslip voor het terugzetten.
Als je ook mee wilt komen ben je welkom hoor. Parkeerplekken zat hier.
~Just got Maggied~

Koentje

Ik hoor het wel.

heb jij een coupe dan?

sjerrie

Ja coupe uit 96. Samen met mn meisje. Daar wordt ook nog een hoop werk ingestoken maar hebben nog niet zolang een nieuw huis dus eerst daar veel tijd insteken om er later een echt apart project van maken.

- clio v6 turbo blok
- aangepast interieur waarschijnlijk van een clio
- airride
- widebodykit
- lambodeuren suicidestyle
- rvs uitlaatsysteem
- compleet cleanen
- doorpoppers met deuropeners met ab (gaan dus automatisch omhoog)
- angel eyes waarvan de ringen in verschillende kleuren gezet kunnen worden of nieuwe type lampen
- special paint met airbrush
- verlengde motorkap
Ook wordt ze wordt gechopped.

En nog veel meer ideeen

We hebben nu alleen andere prioriteiten wat eerst de aandacht vraagt.
Maar we hebben de tijd en de auto gaat toch nooit meer weg. Tijd zat om er een leuk object van te maken.
Daarnaast is het zo dat het echt een mooi weer coupe gaat worden.
~Just got Maggied~

Koentje

Word een duur karretje ;)
Ik heb nu nog 2 plannen (3 met de verlaging als het nog lukt)

Joey Voormolen

wat zijn de andere 2 dan?
Lowered M3C GT

Colin

Even back on-topic :police:

Ik ben overigens ook wel benieuwd :q
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

Ehm... een fatsoenlijke luchtfiter (welke vertel ik niet)
en waarschijnlijk een geheel nieuw uitlaat systeem van voor naar achter.

Koentje

Morgen bij Sjerrie proberen te verlagen.
Als het lukt zal ik morgen in mijn project pagina foto's plaatsen.

sjerrie

Helaas morgen niet verlagen..

Ben net door mn enkel heen geknald en mag en kan niet lopen !  >:(
Wordt een week met het pootje omhoog...  ;(

Het verlagen wordt dus verzet naar een andere dag maar wanneer dat wordt weet ik nog niet.

Waarom heb je enkels ? Hadden het niet gewoon dubbels kunnen zijn. Double Wishbone werkt bij auto's ook beter.
~Just got Maggied~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev