Advertenties


achter verlagen

Gestart door albert_coupe, 30 december 2010, 08:15:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koentje

@ Joey, moet ik hem in het midden ook ff inspuiten?
Met de velg... tja... ik ben in het weekeind aan het na denken of ik die velgen weg ga doen en die 16inch voorlopig ga rijden
en onder tussen andere velgen ga zoeken.
Heb ook weer andere plannen met mijn auto.

@ Matthew, ik heb in de FAQ gekeken maar daar staan alleen over het verlagen en nie over het inspuiten.

Joey Voormolen

Ja beter van wel kan geen kwaad.
Je kan door middel van de torsie stang op 2 manieren verlagen dus zou het zekere voor het onzekere nemen.
Dus dat word even op de grond liggen!!

Oke ik heb je dus beetje op andere ideeen gebracht!! sorry

even onder de auto kijken dan zie je wel wat ik bedoel met wat je in moet spuiten succes.
Lowered M3C GT

paikey

Hoever wil je achter nog gaan zakken dan koen en hoeveel J is je velg?
als ik namelijk zo eens wat foto's bekijk op je profiel pagina denk ik dat je wiel net
niet zal aan aan lopen.
Je zou het anders altijd nog even kunne nakijken doos een dun lineaaltjes o.i.d tegen je velg te houde en
dan naar boven je wielkast in kunne schuiven.....als dat gaat weetje datie niet gaat aan lopen.

lijk me zonder om 16" te gaan rijde tewijl je prachtige 17" er onder heb liggen.

Zelf eerlijk gezegt en personlijke mening vind ik een verlaging achter er niet op vooruit gaan denk ik......dit omdat
de hoek die de auto nu heeft goed bij het model past !-! aar dat is persoonlijk ;)

succes ermet!

Joey Voormolen

Maar peter die van koen staat nu op winter velgen en op zijn laagst op de voorkant.
Waardoor de achter kant omhoog lijkt te staan!

Lowered M3C GT

paikey

idd wat je zeg,lijkt te staan maar dat is toch ook gewoon het model van de auto?
Maar dat zou helemaal ###lig zijn als je de wagen nu om laat zet en dan je zomer velge er straks niet
meer onder kunne....
maar daarom vroeg ik ff naar z'n J en als het kan ook z'n ET waarde van de velg???

Koentje

@ Joey, nah, je heb mij nie echt op ideeen gebracht hoor
Ik zat er al ff over na te denken enzo.

@ Paikey, ik wil eigenlijk zo laag mogelijk gaan.
De 17inch is 8J en de 16inch is 7J.
Ik begrijp met da liniaaltje ff nie hoor.

Ik ga nou lkkr naar het dorp en dan lkkr naar breda toe.
Lkkr feesten.

paikey

@ koen wat is je ET waarde dan?

Ik kan met mijn 17" helemaal me wielkas in zakken zonder dat het
wiel aan loopt.......

Denk niet dat het er mooier op wordt als je zover wil gaan zakken koen..

Rick Santbergen

Mij lijkt het wel mooier als Koen zakt. Zijn voorkant staat ten opzichte van zijn achterkant extreem laag. Als het in verhouding is lijkt het mij mooier.

Koentje

@ Paikey, ik weet nie wat de ET waarde is van de 17inch en van de 16inch denk ik gewoon 37.
Met die 17inch ken ik nie op z'n laagst staan omdat een spacer van 0.5mm tussen zit omdat ander mijn velg tegen mijn schroefset komt.

paikey

aan de achterkant heb je toch geen spacer?

Koentje

Nee achter heb ik geen spacer.
daar zou nou met die 16inch nog wel een kleine spacer tussen kunnen als ik hem omlaag doe.

Koentje

Net ff foto's gemaakt hoe mijn auto op DIT moment staat.

paikey

tjha een cmtje of 2 magtie idd wel hebben !-!

Koentje

cmtje of 2? ben je gek :D
cmtje of 4 a 5.

paikey

denk dat je dan in de problemen gaat komen met aan lopen.....
houd er rekening mee dat je op de ook nog inzakt op drempels en dergelijken !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev