Advertenties


Tuning meters, vacuum, RPM, Air/Fuel??

Gestart door djo231, 28 augustus 2009, 16:37:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

djo231

Hey Dirk, thnx man hij is aangesloten en doet het, wel grappig dat hij inderdaad reageert op me gaspedaal, nu moet ik nog mijn air/fuel aansluiten en mijn RPM maar ik weet nog steeds niet hoe dus hulp is nog altijd welkom :)

RobScénic

RPM word meestal gehaald vanaf het bobinesignaal. Voor de A/F ratio, zie Dirk zijn commentaar. Je kunt dus een extra lineaire lambdasonde inbouwen in het uitlaatsysteem, zodat je niet in de computer hoeft te rommelen. Maar dit kost veel geld. Zit er geen inbouwinstructie bij dan?
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

djo231

Ja er zit wel een instructie bij maar dat is volgens mij een instructie voor mensen die alle auto's uit hun hoofd kennen, staat helemaal niets op als alleen plaatjes en bij die air/fuel stond erin dat ik in me spruitstuk moest boren dus dat soort instructies zitten erbij nu heb je er een beeld van hoop ik. Maar even op die RPM terug hoe moet ik die precies aansluiten? Alvast bedankt groeten Joey

djo231

Hallo, ik heb nog steeds wat hulp nodig bij mijn RPM meter, ik ga binnenkort ook een TACHO meter aanschaffen alleen voor de look maar wil deze ook gewoon aansluiten, maar dan zou het natuurlijk wel makkelijk zijn dat ik het week hoe, niet dat ik weer een topic ga openen, maar ik heb zelf ook alles afgezocht en bij meerdere topic's staat hetzelfde als bij mij als antwoord en er word verder niet meer op gereageerd?

Dus alsjeblieft ik heb nog hulp nodig alvast erg bedankt.

subzero

Als je tellerklok vier stekkers heeft,kan je misschien dit schema gebruiken om je tellers aan te sluiten op de draden? klik (blz 193)

djo231

Hey, beetje late reactie maar had hier niet meer op gereageerd, ''tellerklokje'' neem ik aan me toerenteller? Zoja deze heeft 4 pinnentjes ja. Zoniet, weet ik niet wat je bedoeld :)

Maar in ieder geval bedankt voor het bestandje.

subzero

Ik bedoelde de vier stekkers achter aan/op het instrumentenpaneel ('huis'). ;)


djo231

Hey Subzero,

Ik heb een heel raar cockpit (heb hier ook een topic van met de foto erbij) dus dit komt mij niet bekent voor, betreft de aansluitingen (4x) heb ik wel alleen anders ingedeeld.

Alvast bedankt

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev