Advertenties


Afbladderen handgreep interieur

Gestart door zoop, 30 maart 2012, 17:38:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

zoop

Mijn handgrepen voor beginnen af te bladderen:

Is dat nog met een likje verf oid te verhelpen? Ik vermoed dat de dealer hier flink wat center voor vraagt (niks op marktplaats gevonden)

matthew

Je kunt het proberen te spuiten,maar het is een soort rubberen onderlaag en dat wil niet altijd hechten.

Verder zit dit stuk vast aan de deurbekleding dus ben je verplicht om een nieuw deurbekledingpaneel te kopen bij vervangen ervan.

En het komt doordat je ringen aan je vingers hebt en dan vast pakt.

Roeland75

Komt helaas vaak voor.... Verven lukt eigenlijk niet....

Drekepeteke

Die rubber laag kun je er met verdunde verf afbijt eraf halen.
Dat heb ik ook gedaan.
Dan blijft er gewoon hard plastic over wat makkelijk te spuiten is.

Tedo

Als je de grepen wil spuiten zal je ze eerst geheel kaal moeten halen. Dan is het wel te doen. Bij latere versies waren de grepen ook gespoten (o.a. zilverkleurig). Maar ze worden nauwelijks aangeboden (ook wel logisch, want die hebben vaak hetzelfde euvel).

Ik ben wel benieuwd wat een complete nieuwe greep moet kosten (zeker als daar de hele deurkaart bijhoort, zoals Matthew zegt.) hier is wel iets te vinden.

zoop

Mmm dat spuiten klinkt wel interessant. Is misschien een mooi weekend klusje.

Roadkill (Michiel)

Misschien met wat spuitlijm en een stukje leer opnieuw te bekleden??(zal ook geen makkelijk klusje zijn,maar geeft wel het mooiste resultaat denk ik
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Op eBay.co.uk worden een soort leren hoesjes voor deze grepen aangeboden.

Felix

Is dit wat?
Wel andere kleur, maar is misschien niet eens zo erg.

Tedo

#9
Zou op zich nog wel eens de goede (beige) kleur kunnen zijn. Of zilvergrijs. Ik heb gemaild en ze zijn antraciet.

Zo te zien heeft hij namelijk een privilege uitvoering, en die heeft beige grepen. Bij mij (Dynamique) zijn ze antraciet/zwart.
Ik heb ze (op de gok) maar gekocht, dus bedankt Felix!

Deze set, maar dan van de RS (ik dacht zilverkleurig) heeft als nummer 7701476921.

zoop

Volgens mij zitten ze bij mij aan het leer van het paneel bevestigd en kan ik ze dus niet zomaar omwisselen voor een ander setje  :neen:

Tedo


Felix

Volgens mij is het een kliksysteem. Ik zeg dit uit mijn hoofd, dus pin me er niet op vast. Het knopje voor de spiegelafstelling of raam moet je er wel eerst uit halen geloof ik.
Dan houd je de helft van de handgreep over, die kan je dan losschroeven.

Tedo

Als ik ze binnen heb, zal ik het nader onderzoeken!  Y

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev