Advertenties


Afbladderen handgreep interieur

Gestart door zoop, 30 maart 2012, 17:38:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Dat ziet er inderdaad goed uit maar zou je zoiets ook niet met plasti dip kunnen spuiten?

J to the H (Jeroen)

Vast wel Roy, maar of het lang mooi blijft vraag ik me af.
Zweterige handen die iedere keer een soort draaiende beweging (ja zo'n handvatje heeft wat te lijden) maken zullen snel hun tol eisen denk ik.
Zeker omdat bekend staat dat plastidip met de hand ook weer te verwijderen is.

Xabre

#47


Eindelijk klaar! blanke lak zit erop en gepolijst, echt een spiegeltje :) voor de primer heb ik bussen van Motip gebruikt, voor zwart en blanke lak die 2 euro busjes van de Action :shocked: moet zeggen uitstekend spul

gepolijst met Monello Raffini Mezzo en Monello Raffini Finale wat ik nog had liggen

de plaat daar de 2 knoppen voor de electische ramen in zitten heb ik ook mat gespoten (primer), het plaatje van de pookknop hoogglans

achteraf had ik de hendels om de deur te openen ook willen doen bedenk ik nu >:( dan is alles mooi 1 geheel

Cydex

Mijn excuses voor de bump maar ik moest het toch eens vragen, hopelijk ga ik hiermee niet in tegen de forumregels...
Aangezien mijn Mégane nu hetzelfde probleem heeft had ik enkele vragen voor de leden die het hier opgelost hebben, hopelijk zijn ze er nog aangezien dit van 2013 dateert.
1) Waarom overspuiten i.p.v. gewoon zwart te laten en enkel het rubber eraf te halen? Is dit zo erg voor de ondergrond ervan?
2) Waar kan ik de volledige handgrepen online ergens bestellen? Ik heb Google tot en met pagina 10 bekeken en niks kunnen vinden, kan er iemand mij hiermee helpen?
3) Als ik de rubber eraf heb gekregen zie ik dat er velen een primer hebben gelegd en dan meerdere lagen lak en uiteindelijk nagepolijst. Is dit echt nodig? Kan men niet gewoon met een bus graffiti om zo te zeggen de klinken overspuiten en er dan klaar mee zijn of is dit echt niet mooi? (Ik heb geen verstand van alles dat te maken heeft met doe-het-zelf maar aangezien  het financieel moeilijk is als student moet ik het wel zo oplossen)

dannyfm

#49
Daar heb ik ook last van. met name bij de bestuurders kant waar ik zit en op me lederen stuurwiel zie ik ook de zwarte pitten in komen. Ik heb ook een Privilége model en daar valt het gewoon in erg op. ik had voorheen een Dynamique die zwart is van binnen en daar viel het niet zo erg op.






Mvp

Naar de sloop gaan en daar een mooi setje op de kop tikken is ook een optie! Heb ik vandaag gedaan. 5 euro kwijt.
Renault Megane 2.0 16v aut 2003

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Tedo

Bij een Dynamique zie je het ook wel hoor, maar minder. Gebruikte grepen hebben het euvel meestal ook, tenzij je ze van een GT of RS model scoort (die hebben die rubberachtige coating niet, maar zijn gespoten).

Op eBay zijn ze ook wel te vinden.

duckie1098

Die handgrepen, 45 euro nagelnieuw besteld op ebay, past perfect, binnen 3 dagen gelevert uit engeland.Zal het adres wel opzoeken.

groetsels,

Ben

Tedo

Link staat in mijn bericht hierboven.  ;)

Cydex

Citaat van: Tedo op 17 augustus 2015, 21:33:49
Bij een Dynamique zie je het ook wel hoor, maar minder. Gebruikte grepen hebben het euvel meestal ook, tenzij je ze van een GT of RS model scoort (die hebben die rubberachtige coating niet, maar zijn gespoten).

Op eBay zijn ze ook wel te vinden.

Er staat op de pagina achter die link van je dat dit gemaakt is voor:
- Renault Megane Mk2
- Production year: 2002-2005

Zal mijn Renault Mégane van 12/2006 hier ook mee werken?

Tedo

Bij mijn weten zijn de binnengrepen qua constructie niet veranderd bij de phase 2.

Mvp

Ik heb nog een beschadigd setje liggen. Voor de L en R voorportier. Model 2003. Hij die handig is..
Voor een bosje bloemen voor de vrouw op te halen in Rotterdam.
Renault Megane 2.0 16v aut 2003

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Snuffel

CiteerBij mijn weten zijn de binnengrepen qua constructie niet veranderd bij de phase 2.

De bakjes wel, de handgrepen zelf niet. Kwam er gisteren achter dat ik een ander type bakje had waardoor de rechterdeur wel paste, maar de linker niet. Beetje vreemd wel, maar goed.

Ben dus nog op zoek naar een bakje voor de bestuurderkant, P1 (model 1997).
Iemand er nog een liggen die niet stuk is?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev