Advertenties


Afbladderen handgreep interieur

Gestart door zoop, 30 maart 2012, 17:38:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo


Roadkill (Michiel)

zo die zijn opgeknapt!!! helemaal top zo!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin


Duke

Mijn Megane heeft hier ook behoorlijk last van, maar als ik dit topic zo lees zie ik een mooi weekend projectje aankomen  ;)
Ziet er netjes uit Tedo !-!

Didi

ook ik had dat probleem van die afbladerende deurgrepen.  :cry:






en opgelost met schuren en spuiten in de kleur van de auto.  ;)

Roadkill (Michiel)

Mooi kleur auto heb je iig :D enne ook ff foto's posten als ze er in zitten he!!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

spun

een schuursponsje met thinner werkt ook goed,
dan valt het rubber er zo af :)

spoonD

top! gewoon even een upje omdat het zo makkelijk overzicht is

Xabre

#39
Even een vraagje, ik ben ook bezig de handgrepen aan het opknappen en liep even tegen het volgende aan. Ik heb de grepen volledig ontdaan van die vieze coating (wat een klus) toen met met plastic primer (motip) en daar overheen zwarte primer (motip).. de kleur van deze primer (niet zwart eigenlijk maar meer antraciet) is exact zoals het orgineel, een matte look, net OEM. Eigenlijk vind ik deze kleur/look top en wil ik het zo laten.

Weet iemand wat het op den duur gaat doen als ik het zo laat? ik weet dat primer niet UV bestendig is en poreus, desondanks heb ik er 4 lagen op gedaan.

Overigens gaat het alleen om het achterste deel van de grepen. Het voorste deel gaat nog gewoon hoogglans zilver en een blanke lak overheen. :)

Tedo

Je primer zou op den duur wat kunnen gaan glanzen door het vastpakken.
Origineel zit er een soort van plasti-dip op, een rubber coating. Die heeft daar geen last van.
Onlangs heb ik weer een nieuwe set in het antraciet op de kop getikt, omdat ik ze geheel in het zilver toch wat minder vind.

J to the H (Jeroen)

Tedo, verkoop je je zilveren? PB me er ff over in dat geval.

Xabre

#42


Hier mijn voorlopige resultaat. Handgrepen compleet kaal gekrabt.. (monnikenwerk!), daarna geschuurd, korrel 400, 800, 1000.. daarna plastic primer en gewone zwarte primer op het achterste gedeelte en voor het voorste gedeelte nog hoogglans zwart, moet alleen nog blanke lak overheen :) ben tot nu toe super tevreden maar wat een werk :shocked:

Tedo

Ziet er goed uit! En inderdaad: het is niet een klusje wat je even tussendoor doet.
Nu nog monteren!

Karin


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev