Advertenties


Arkamys: USB wordt niet meer herkend

Gestart door Mulder, 7 oktober 2011, 22:58:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mulder

Hallo,

Ben sinds juni van dit jaar in het (lease-)bezit van een Megane Estate 1.5 dCI Dynamique. Alles paletti maar sinds enkele weken wordt mijn micro-USB stick met MP3's niet meer herkend door de Arkamis-radio.
Ik heb op de wenbsite van Renault UK een verhaal over een software update gevonden, maar dat levert geen verbetering op. Als ik op zoek ga naar een externe audiobron dan wordt steevast mijn mobiele telefoon (die via bluetooth verbonden is) geselecteerd. Als ik in het menu kijk (Audio-instellingen), dan blijkt de keuze-optie voor het inzien van de software-versie van de USB-verbinding niet te selecteren. De USB-poort bestaat simpelweg niet meer.

Wat kan ik hieraan doen? Of zit er niets anders op dan de dealer met een bezoekje te vereren...?

therion

Al een andere usb-stick geprobeerd?   
Renault Megane RS 265 cup

Mulder

Ja, toen ik de software wilde updaten. Het kreng herkent niks meer. De enige externe audiobron die ie nog pakt is mijn telefoon, via bluetooth. USB doet niks meer.

Gerben Companjen

lijkt me een garantie ding.
ik zou er zelf niet mee gaan te "prutsen".
gewoon mee naar de garage gaan,mischien wel een veelvoorkomend elektra probleem(één van de zovelen van Renault op het moment helaas)
succes ermee

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev