Advertenties


iPhone 4 op bluetooth valt telkens weg

Gestart door buxol, 3 augustus 2011, 14:59:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

buxol

Sindskort heb ik een iPhone 4. Helaas valt deze regelmatig weg op de bluetooth. Ik merk dat omdat de muziek dan ook even stil is. Erg irritant. Daarna connect 'ie weer en valt hij na een paar minuten weer weg.
Bij de dealer zeggen ze gewoon dat niet alle telefoons ondersteund worden door Renault, maar ik kan me niet voorstellen dat een iPhone 4 daar bij hoort.

Ik vond alleen een update voor het USB gedeelte, maar dat hielp mij niet van het probleem af.

Hoe is jullie ervaring met een iPhone 4?
Kunnen we zelf iets onderzoeken aan softwareversie's op de Tomtom/radio/Arkamys 3D set?

buxol

Het blijkt dat de bluetooth verbinding van een iPhone (vanaf ios 4.2.1) weg valt zodra de iPhone een Wifi netwerk detecteert.
Dat verklaart in ieder geval waarom de verbinding in mijn beleving soms vaker wegvalt dan anders.
Anyhoe, zover ik nu weet is het dus een probleem van Apple en is het sinds 4.2.1 (Nov 2010) nog niet opgelost.
Renault kan hier inderdaad niets aan doen. (Dus daar hebben ze mazzel mee  ;) )

https://discussions.apple.com/thread/2664337?start=0&tstart=0

Rogier

Dan schakel je toch je wifi verbinding uit, dan is het probleem verholpen. en volgens mij kan je je I-phone weer updaten na de vernieuwde versie ;) misschien is dan je probleem verholpen.

EDIT : ik zou is kijken op deze site http://www.iphoneclub.nl/ om te kijken of er al een update vrij is volgens mij wel.

DONRozeboom (Mike)

Bij abbonementsvernieuwing over naar Android?  !-!
Het gebeurt wel vaker met iOS dat er rare bugs in zitten (zie de wekkerbug maar begin van het jaar).
Nadeel is dat je zelf weinig kan met iOS.
Android is zelf te flashen, waardoor je sommige bugs met een andere ROM op kan lossen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

buxol

Zijn er hier iPhone4 gebruikers (vanaf IOS 4.2.1) die dit verhaal herkennen?
Of misschien nog interessanter, die er geen last van hebben.

Rogier

ga is na bovenstaande website is een iphone forum kan je alles vragen en vinden over de iphone.

buxol

Citaat van: Rogier op  9 augustus 2011, 17:08:31
ga is na bovenstaande website is een iphone forum kan je alles vragen en vinden over de iphone.
Vind je dat mijn vraag hier niet op zijn plaats is?

Rogier

je kans dat ze hier het probleem voor je op kunnen oplossen is een stuk kleiner dan op de iphone club/forum

buxol

Zoals je in mijn 2e post kunt lezen ben ik hier niet op zoek naar een oplossing. De oplossing is er namelijk nog niet.
Wel ben ik benieuwd of andere iPhone4 gebruikers met een Renault Megane dit probleem herkennen.


Erwin Haanen

Bij min is het zelfs soms zo erg dat als ie ingestoken is om op te laden en met bluetooth verbonden ,en dan wifi vind hij gewoon even uitvalt :) heel irritant als je cabrio rijd en je mee aan t bleren met een nummer in een drukke winkelstraat.
megane 4 station 1200 gtline

Karin

Zou ik wel eens willen horen Erwin haha

Erwin Haanen

:) nee denk ik eigenlijk niet,zou niet goed voor je hart zijn,of je lachspieren is maar hoe je het bekijkt
megane 4 station 1200 gtline

Karin

Die lachspieren kunnen wel wat gebruiken, het is zo verschrikkelijk rustig op mijn werk. Zit zo wat in slaap te vallen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev