Advertenties


Nieuwe headunit met 7" touchscreen

Gestart door Marc_Estate, 26 mei 2011, 16:21:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc_Estate

Hoi allemaal,

Heb deze nieuwe headunit besteld:
http://www.autodvdgps.com/car-dvd-player-with-gps-navigation-and-7-hd-touchscreen-and-bluetooth-for-20092011-renault-megane-iii-p-1430.html

Ik ben benieuwd of dat er al uberhaupt enige ervaring mee is wat ik overigens niet verwacht  ;)
Maar als er interesse voor is wil ik wel mijn bevindingen hier noteren.

Wordt vervolgd... 8)

UPDATE:

HIJ IS BINNEN!


Erwin Haanen

îk wil graag je bevindingen horen,mijn versterker is verkocht dus morgen radio halen,en dan de tijd vinden om te beginnen knutselen :),veel succes Marc hoop dat het goed gaat,laat iets weten e, groetjes erwin
megane 4 station 1200 gtline

marcelloooo

ben ook nieuwsgierig over de kwaliteit van deze multimedia systeem?
En, hoe gaat het???

generation

Ik had in me oude Seat Altea XL ook een radio uit China met hetzelfde OS en mogelijkheden.
En heb er nooit problemen mee gehad echter bijwerken van nieuwe software kan je wel vergeten.
als iets het niet doet loop je tegen een chineese muur op waar via via via forum bezoeken je soms een oplossing vind.
Maar de werking was hier gelukkig altijd goed.
Het is dat de mijne nu een TomTom met live heeft en Bose set en dat werkt eigelijk super goed tis even wennen met de bediening (kwam van een touchscreen systeem af)

Marc_Estate

Hoi,

Bij mij is dit project totaal mislukt, de bekabeling die in mijn megane zat bleek niet overeen te komen met die van de nieuwe headunit.
Als je een arkamys systeem in je megane hebt zitten zou dit wel overeen moeten komen en zou je de unit probleemloos moeten kunnen plaatsen.

Ik heb nu een parrot MKi9200 laten plaatsen en dat icm met mijn subwoofer zorgt ervoor dat ik nu wel aardig tevreden ben met mijn geluid en audio opties :)

De unit die in het eerste bericht is genoemd is uiteindelijk retour naar china gegaan en heb ik gelukkig nog wat geld van terug gezien.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev