Advertenties


Interieur verwijderd

Gestart door erik161, 17 juli 2005, 15:44:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik161

nee hoor, 80A kan nog prima.

bas1984

Citaat van: erik161 op 10 augustus 2005, 21:48:18
nee hoor, 80A kan nog prima.


naja bestaat een sommetje.... aantal ampere waar je versterker mee is afgezekerd plus 10 zoveel moet je dan bij je accu afzekeren..... ff navraag gedaan bij een audiogestoorde dus dan doen we dat maar...
en komt nog een verdeelblok met zekering bij....veligheid voor alles

Bartjuhh

Hmmm ik heb zelf een 40A zekering liggen voor een versterker die ook een 40A zekering heeft, is dat dan wel verstandig?

erik161

Een te kleine zekering kan nooit kwaad, deze zal alleen wat eerder 'springen'. Als je daar geen last van hebt, zou ik hem gewoon laten zitten.

bas1984

Citaat van: Bartjuhh op 14 augustus 2005, 12:20:06
Hmmm ik heb zelf een 40A zekering liggen voor een versterker die ook een 40A zekering heeft, is dat dan wel verstandig?

ff eentje van 50 halen... dingen kosten mischien net een euro.... hooguit 2

erik161

Het begint eindelijk een beetje op te schieten.

Het 'timmerwerk' in de kofferbak is klaar (Afgezien van de gaten voor de bekabeling). Wel ontzettend veel werk zeg. Ik heb gekozen om alle planken vast te zetten met slotbouten, hoekjes en zelfborgende moeren. Alle kopse kanten van het hout en ook alle delen die in contact komen met het chassis bekleed met een 3mm dik schuim. Geen rammel als je hard over een klinkerweg rijdt  :D

Bijna de hele binnenkant bekleed met een laagje bitumen. Achter de achterpanelen gaat ook een lading bitumen, best een grote en moeilijk bereikbare ruimte. Als je rondrijd in een lege megane, merk je perfect welke demping een goed resultaat heeft  ;)
Ook heb ik deze ruimte bijna helemaal gevuld met schuim, daarna hoorde ik het bandengeruis van de achterbanden bijna niet meer.

De 50mm2 ligt, da's wel makkelijk in een megane. Alle kabelgoten zijn ervoor gemaakt, lijkt het. Ik moet aan de linkerkant 4 kabels van 2 x 3,3mm naar voren leggen. Dat is nog dikker dan een 50mm2, zal wel een drama worden.

Een begin gemaakt om de achterklep van binnen te bekleden met stof. Hiervoor heb ik een vrij stug schuim gepakt. Daarop het doek plakken en aan de achterklep bevestigen met klitteband. Ik moet alleen nog kijken of de zijkanten wel een beetje mooi gaan worden.

Ook een begin gemaakt met de eerste van de 4 poly afdekkappen. Ook hier heb ik weer gekozen voor een schuim, maar nu een schuim die minder stug is en met een toplaag waar het pol niet aan hecht. Het schuim vastgezet met dubbelzijdige tape, kun je het mooi in een vorm 'kneden'.
Dit vind ik makkelijker werken dan een stuk doek spannen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev