Advertenties


help iemand uit de buurt die het kan !!!

Gestart door kevinbreda, 3 juni 2013, 02:20:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kevinbreda

Hallo

LenNart bedankt voor je reactie

Ik heb de gebruiksaanwijzingen gedownload

Alles staat aan de sub zit op de sub uit van de radio

Leven van de sub staat op 15 en nog klinkt het gewoon niet

Dus ik sta voor een raadsel

Ik ga van het weekend kijken of ik een verandering krijg als ik hek bij me vriendin op der radio aansluit

Als het daar dus goed uit komt ligt het dus daar aan

kevinbreda

Nou ik dacht vandaag slim te zijn om gwn de remote en tulp kabel op me vriendin der auto radio aan te sluiten pioneer avic x1

Haar radio er inlaten hangen denk gwn ff tulp kabels trekken en klaar
Ja mooi niet krijg gwn geen singaal


Dus nu van het weekend de radio uitbouwen en bij mij er in zetten en even kijken wat het dan doet

rickluten

Als je ook alles via een beunhaas oplossing gaat doen kom je er inderdaad ook niet, om bedrading en alles van 2 auto's op elkaar te knutselen en dan vervolgens denken dat alles 100% werkt, nee dat werkt ook niet  8)7

Ga gewoon een ochten vroeg je bed uit, en maak er een dag voor vrij om alles is goed na te kijken en te meten, om alles in de haastigheid te doen word eht er niet beter op en vaak word het dan alleen nog maar slechter.

succes!  --
Renault Megane Coupé 1.6E 1996 Rood

kevinbreda

Ja ik ga vrijdag beginnen


Dus ga ook een nieuwe auto radio halen

Want ja wil ook dvd kumnen kijken in mijn auto


Dus fftjes kijken even wachten op fotoa

En eerst even mijn motorkap proberen open te maken

SebasMegane

Is het al gelukt? Ik woon ook in de buurt van Breda dus kan eventueel wel helpen, heb zelf bij mijn cabrio ook alles zelf gedaan qua audio.
Let wel, bij een cabrio is de bass in de kofferbak substantieel minder ten opzichte van een hatchback.

cyrillic

Ben nieuw op het forum maar wat ik denk is dat je je filtering vanuit de radio/versterker niet helemaal lekker gaat.

Ik had in m'n vorige bak alles van JBL en daar moest ik LPF (Low Pass Filter) aanzetten, i.p.v. dat je radio hoog en laag filtert gaat je versterker dit zelf filteren,gaf bij mij een beter resultaat.
Goed ik ken MTX verder niet qua instellingen, maar misschien moet je in die richting zoeken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev