Advertenties


versterkers

Gestart door Roelk, 11 januari 2012, 17:28:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roelk

mn versterker heeft kortsluiting gemaakt dus het is tijd voor een nieuwe :x
nu zit ik erg te twijfelen want ik wil kwailitatief gewoon de beste amp hebben.
nu zat ik te kijken naar de hifonics TXi1200, pioneer GM-D8400M of de alpine mrx-m50.
wat is volgens jullie hier de beste keuze in ???

groetjes

dennisje

Ik heb even naar de specificaties voor je gekeken,
De Pioneer komt voor beter uit zowel in piek als RMS dus continu vermogen. Hiftronics valt af. als je met de prijzen zit moet je toch de Pioneer of op de 2e plaats de Alpine nemen.
Pioneer is tevens ook best goed aangeschreven.
Miss anders eens kijken voor een JBL. zijn opzich ook niet super duur maar wel super goed.

Pioneer: 1200 Piek
               600w RMS

Total Peak Power Output 1200 watts
Total RMS Power Output 600 watts



Alpine:

RMS Power Ratings
Per channel into 4 Ohms: (@ 14.4V Ƈ%THD+N) 300W
Per channel into 2 Ohms: (@ 14.4V Ƈ%THD+N) 500W
Bridged 4 Ohms: (@ 14.4V Ƈ%THD+N) 300W

Hopelijk heb ik je  genoeg geholpen !-!


Albert001

ik heb die van Hiftronics in de auto liggen en moet zeggen ben er best tevreden over
let wel op deze geeft zang en bas door
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

dennisje

Oke jha dat is ervaring maar als hij ergens uit moest kiezen zou ik toch een van die andere nemen. heb zelf de Pioneer ook eens getest en klink echt mooi schoon en helder.

Albert001

Ieder zijn eigen keus en smaak he
zo ook zo saai zijn als iedereen het zelfde zou hebben.

Het geluid hangt ook veel af van de sub mijn vorige sub klonk heel dof en kort.
De geene die ik er nu in heb liggen klinkt helder met een veel zwaardere en diepere bas en die is af en toe zo erg dat ik me botten voel trillen in me lijf  Y
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

dennisje

Dat is ook zo ja. bij mij voel ik het dus ook helemaal trillen terwijl het helemaal niet zon grote sub is

Albert001

Hoeft ook helemaal niet groot of zwaar te zijn als de kwaliteit maar goed is.
En niet altijd de duren dingen zijn beter beter low cost en goeie kwaliteit dan duurkoop en een bak met herrie hebben die niet aan te horen is
Een dag niet gelachen is een dag geen Megane gereden

Renegade (Mark)

Als je kwalitatief het beste wilt kom je uit op audison !-! ik heb een 10jaar oude amp van dan merk in de megane liggen en hij speelt nog steeds zuiver en perfect ! Die dingen behouden trouwens ook hun waarde ;)

Roelk

Ik heb er nu gewoon een monoblok van rockfort en dat klinkt lekker hoor.
10x beter als die jbl en 100x beter als die Caliber :p

dennisje

Goedbezig! ik heb ook rockfort dit is toch een van de BESTE merken je moet is een sub en speaker van hun kopen je betaald miss niet teveel of juist veel en een geluid dat eruit komt prachtig. binnenkort mijn voorste speakers vervangen door de rockforts achter klinken ze al lekker

Roelk

ik heb er zelf een sub van pioneer achter hangen die uit de spl serie  >:D
ik heb nog een composetje van 13cm uit mn vorige wagen liggen denk dat ik die maar in de hoedenplank ga bouwen.
heb ik wel 2 compo's maar kan vast geen kwaad :P

dennisje

haha nee kan geen kwaad vindt altijd wel het geluid van achter moet luider dan voor zijn dan klinkt het wat aangenamer.

RobScénic

Fout: Muziek moet van voren komen, alsof je naar een concert luistert......
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

dennisje

oke het komt wel natuurlijk van van voren maar als je goed luisterd is het onder het rijden aangenamer om het hogere geluid langs achter te krijgen dan continu van voren. dit trekt als het ware in zijn geheel door.

Roadkill (Michiel)

Speakers achter zijn gewoon fout,ben het helemaal met Rob eens,goed composetje voorin,en Sub ergens knap weg zetten geeft het mooiste geluid. Speakers achter gaan vaak het geluid van voren tegenwerken,heb dan bij mij ook de fader op ruim naar voren staan,zodat de speakers achter het iets aan vullen,maar wil eigenlijk de speakers achter uit me deuren hebben en daar dan kleine subjes inbouwen
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev