Advertenties


30 oktober 2011 - Blokarten in Wijk aan Zee FOTO's VANAF PAG.11 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 5 oktober 2011, 20:52:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

helemaal eens met benjamin ...deze knt van het land is ook leuk

Dennis Postma

Citaat van: Benjamin Renon op  6 oktober 2011, 13:54:30
Laat het niet een topic worden van afmeldingen en dat het te ver is. Prijs kan ik enigzins nog inkomen, maar het is weer iets totaal anders dan bowlen/karten en misschien wel veel leuker.

Als het alleen om de kosten gaat kun je natuurlijk ook gewoon voor de gezelligheid langs komen en heerlijk uitwaaien op het strand (wellicht een idee voor de mensen met een hond  ;)).

Ik absoluut proberen hier bij te zijn. Heb het nog nooit gedaan en wil dit wel eens mee maken. We zitten alleen ook even met een verjaardag maar daar valt vast wel een mouw aan te passen.  :)

Rogier

Naja ik vindt wel belangrijk dat het ook gemeld wordt waarom er iemand niet komt, en als je het meld is het meteen bekend.
En ik zal gewoon heel eerlijk zijn ik ga geen 135 KM heen te rijden en weer terug rijden voor om alleen gezellig te zijn en in de kou te gaan staan, en dan 35 euro voor nog geen uur bezig te zijn al is het wel een uniek iets. Als het indoor was geweest had ik het zeker overwogen om te komen.

en het is niet om negatief te doen.

Dennis Postma

CiteerNaja ik vindt wel belangrijk dat het ook gemeld wordt waarom er iemand niet komt

Ik denk dat het weinig toevoegt, niemand is hier verplicht zich te verantwoorden waarom hij/zij niet komt. Behalve als iemand zich opgegeven heeft en vervolgens niet op komt draven. Maar dat heb ik hier nog maar zelden meegemaakt.

CiteerAls het indoor was geweest had ik het zeker overwogen.

Ik weet niet hoe erg het bij jou in huis tocht, maar ik heb nog geen gebouw gevonden (op een windtunnel na) waar je binnen kunt blo-karten.  8)7

Maar goed, laten we hier niet al te ver over afdwalen. Kom op mensen grijp deze kans om eens iets aparts te doen. Dan kunnen we na afloop daar of in de buurt wellicht onder het genot van een drankje alles gezellig na babbelen.


Rogier

je snapt denk toch wel wat ik met indoor bedoel, normaal karten of iets anders wat binnen gehouden wordt.

Dennis Postma

Tuurlijk. Maar jij weet ook wel dat ik een geintje maak. Dat hadden we kunnen doen maar we willen ook een keer wat anders toch?

Tim

Eens de agenda checken...is wel in de buurt en de prijs valt ook alles mee...gewoon karten kost ook al snel tussen de 12,50 - 15,00 voor een minuut of 12, dus valt 35 voor een uur erg mee :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Jeroen

Lijkt mij gaaf, alvast in mijn agenda gezet.
Hoeveel man kan ik eventueel meenemen?
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Edwin Postma

ik meld me aan.
janneke komt mee voor het gezelschap en ik ga blokarten !-!
Truckertje

Rick Santbergen

Citaat van: Jeroen op  6 oktober 2011, 19:52:24
Lijkt mij gaaf, alvast in mijn agenda gezet.
Hoeveel man kan ik eventueel meenemen?

Normaal gesproken zeggen we één introducee. Maar aangezien de animo voor de meeting niet heel hoog lijkt, heb ik er geen moeite mee als je er twee meeneemt.

Edwin Postma

Truckertje

matthew

#26


Ik ga ook en Floor gaat mee voor de gezelligheid.

Ik zal ook eens even een maatje vragen die is meestal ook wel in voor aparte dingen.

Dante

Mijn opmerkingen waren ook niet als kritiek bedoeld. Ik vroeg me af hoe het prijsverschil in elkaar stak, wat volgens mij een legitieme vraag is :) Voor de rest vind ik het wel prijzig, naast het erheen rijden & wat drinken. Liever kom ik kijken & besteed ik het geld voor een hapje & drankje. Ik weet namelijk hoe diep mijn zakken zijn... ;) Ik vind het ook een gaaf idee, maar niets voor mij om te doen. Ben niet zo'n sportbeoefenaar.. :D Maar ik kom zeker wel kijken omdat het me wel gaaf lijkt om te zien...!-!
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

matthew

Dat klopt ook,maar daar doelde ik nu niet op.

En als mensen alleen willen komen kijken en kletsen is dat natuurlijk ook prima.
Als iemand niet wilt deelnemen aan de activiteit wil dat nog niet zeggen dat het geen gezelige dag kan worden.

Maar nu op naar de aanmeldingen.

Roy (Coup a One)

#29
 8)7 k'blijf wel verstandig en tel tot tien, 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. _o_
(heb er geen zin in 'n discussie op te voeren)  dus blijf verstandig en eet wel 'n appel :q --

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev