Advertenties


30 oktober 2011 - Blokarten in Wijk aan Zee FOTO's VANAF PAG.11 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 5 oktober 2011, 20:52:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Blokarten in Velsen-Noord

Beste leden,

Aankomende zondag 30 oktober staat de volgende clubmeeting op het programma. Tijdens deze activiteit gaan we Blokarten op het strand van Velsen-Noord bij Wijk aan Zee.

Wat is blokarten??
Blokarten en strandzeilen is hetzelfde. Je zit in een soort driewieler met een zeil erop en het doel is om zo hard mogelijk over het strand te rijden. Blokarten is spectaculair, uitdagend en makkelijk om te leren. Blokarten kan het hele jaar door en is leuk om als losse activiteit te beoefenen.


Tijdschema
12:30 uur: Verzamelen op de parkeerplaats
13:00 uur: Start Blokarten
15:00 uur Einde van Blokarten en na kletsen

Tijdens de 2 uur Blokarten zal afgewisseld worden met 1 persoon. Van de twee uur wordt dus één uur per persoon gereden.

Verzamelen
Alle leden worden om uiterlijk 12:30 uur op de parkeerplaats bij Bunker het Bolwerk verwacht.
Adres:
Bunker het Bolwerk
Reyndersweg 201, Velsen-Noord
Op het strand linksaf. Na 50-100m kom je ons tegen.
http://maps.google.nl/maps?q=52.478951,4.579148&hl=nl&ll=52.478739,4.578461&spn=0.002303,0.005681&sll=52.479173,4.579019&sspn=0.002303,0.005681&num=1&t=h&vpsrc=6&z=18&iwloc=A

Inschrijven
Om een beetje een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven door een mail te sturen naar ricksantbergen@meganeclub.nl
Zet duidelijk in de mail je forumnaam, je echte naam en met hoeveel personen je deelneemt. Gebruik als onderwerp van de mail 'Blokarten', dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker. Inschrijven is mogelijk tot donderdag 20 oktober. We zijn gebonden aan een minimum aantal inschrijvingen van 10 en een maximum van 20. 

Betalen
De kosten voor deze meeting bedragen €35,- per persoon
Dit bedrag is over te maken naar Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en BLOKARTEN. Het bedrag graag overmaken voor 24 oktober.

Alles op een rij:
Zondag 30 oktober Blokarten
Verzamelen om 12:30 uur en start om 13:00 uur
Verzameladres: Reyndersweg 201, Velsen-Noord
Kosten: €35,- per persoon



Voor mensen die nog geen lid zijn maar mee willen doen en zich dan dus op de meetingdag lid willen maken, graag even apart aangeven in je aanmeldings mail dan kan voor deze keer het bedrag van lid worden ook gelijk betaald worden. Dat is dan tegen een gereduceerd tarief van € 15,-



We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag.




Lijstje op dit moment:
Rick Santbergen
Matthew Melssen + vriend
Edwin Postma
Tim Bras
Dennis Postema
Erwin de Rijke
Christian de Vriend
Michel Veltman
MichL
Jeroen

Karin

Erg leuk, al durf ik dit niet aan. Maar kom denk ik wel kijken.

Edwin Postma

Meld me alvast aan.
Zal je van de week mailen met hoe veel personen enzo. ;)
Truckertje

Benjamin Renon

Ik kan dan helaas niet.

Lijkt me een goed idee voor Tim en Michel. Vooral met een helmcamera. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik ga niet mee 2 redenen, te duur en te ver weg.

Voor de mensen die wel gaan heel veel plezier !-!

paikey

Ik had echt zin om weer een meeting mee te pakken maar heb 3 reden waarom het deze nie word.
*te ver
*te duur voor een uur
*kan deze datum niet

Veel plezier voor de gene die wel gaan.

Dante

#6
Ik kom misschien wel ff kijken, maar vind het ook te prijzig voor een uurtje...

[EDIT] Ik kan niet duidelijk opmaken of een hapje & een drankje in die 35 euro is inbegrepen. Zo niet, dan vraag ik me af waarom 10 euro duurder is dan gangbare internet prijzen die ik vind.. :huh:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rebecca Fontijn

kijk dit is mooi om de hoek .
kans dat ik met mn eigen brik kom is klein maar rij dan waarschijnlijk met karin mee .
meedoen is geen optie

Rick Santbergen

Citaat van: Dante op  5 oktober 2011, 23:17:00
Ik kom misschien wel ff kijken, maar vind het ook te prijzig voor een uurtje...

[EDIT] Ik kan niet duidelijk opmaken of een hapje & een drankje in die 35 euro is inbegrepen. Zo niet, dan vraag ik me af waarom 10 euro duurder is dan gangbare internet prijzen die ik vind.. :huh:

Bij die prijzen is de hele activiteit een uur, daar rijd je dus geen uur!

Roy (Coup a One)

Sorry Rick,

Ook ik had echt de zin om met de RMC een gezamelijke meeting mee te pakken, echter vindt ik het te prijzig 8)7 voor een uur _o_ en tevens vindt ik het risico bij slecht weer of weinig wind te groot "daar betaal je wel €35,= euro voor neer" (laat staan dat ik er dan nog naar toe moet rijden) dat zou ik echt jammer vinden v/d tijd en het geld 8)7 ;)

Toch ieder veel plezier, die wel gaat _o_

Rick Santbergen

Paultje heeft zich al gemeld om spectaculaire foto's te maken. !-!

Xanquezer (Frank)

Citaat van: paikey op  5 oktober 2011, 23:02:39
Ik had echt zin om weer een meeting mee te pakken maar heb 3 reden waarom het deze nie word.
*te ver
*te duur voor een uur
*kan deze datum niet

Veel plezier voor de gene die wel gaan.

Eens :P
haha
Ik zit op de forceparty! :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Dante

Citaat van: Rick Santbergen op  6 oktober 2011, 08:04:00
Bij die prijzen is de hele activiteit een uur, daar rijd je dus geen uur!
Dat verklaart het verschil wel, als je inderdaad 1u pure rijtijd hebt, t.o.v. 1u minus uitleg Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Koentje

Citaat van: Rogier op  5 oktober 2011, 22:59:10
Ik ga niet mee 2 redenen, te duur en te ver weg.

Voor de mensen die wel gaan heel veel plezier !-!

Hier het zelfde

Benjamin Renon

Laat het niet een topic worden van afmeldingen en dat het te ver is. Prijs kan ik enigzins nog inkomen, maar het is weer iets totaal anders dan bowlen/karten en misschien wel veel leuker.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev