Advertenties


24 september 2011 - Workshop Carclean 5 stappenplan FOTO'S VA. PAG15!!!

Gestart door Rick Santbergen, 22 augustus 2011, 21:29:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

ik meld me morgen op de site even aan want heb nu even geen raboreader bij de hand.
Truckertje

juul


Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stony (Robert)

Ik dacht dat Erik ook wel hierheen ging, als ik met hem meega moet ik dan ook betalen? aangezien Als mn megane nog gemaakt gaat worden, dattie waarschijnlijk niet optijd af is, en anders is de lak nog te vers ben ik bang.. :)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rick Santbergen


miquels


Roy (Coup a One)

Sorry ik hou me nog op de achtergrond want v/d ruitenschutter is het mijn hobby niet waard :neen:

Rick Santbergen

Dat is echt de slechtste smoes die ik gehoord heb! De kans op een ongeluk is nog groter dan beschoten worden door die idioot. En dan begin ik nog niet over de kans op steenslag.

Mischien is het beter je auto altijd veilig in de garage te laten staan?

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rick Santbergen op 31 augustus 2011, 11:24:03
Dat is echt de slechtste smoes die ik gehoord heb! De kans op een ongeluk is nog groter dan beschoten worden door die idioot. En dan begin ik nog niet over de kans op steenslag.

Mischien is het beter je auto altijd veilig in de garage te laten staan?

Dus lees ik dat het beter is om niet meer op RMC meetings te komen, is dat wat jij beslist :?

Dirk Kuipers


Dante

Nou Roy, ik heb vandaag de helft van de R'damse ringweg gezien onderweg naar Middelharnis & al m'n ruiten zitten er nog in, dus... ;)

Tevens heb ik mijzelf ingeschreven. Moet wel even vermelden dat er nog 14 plaatsen beschikbaar zijn & dat er nog minimaal 6 van opgevuld moeten worden...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

ik moet me nog op de side aanmelden dus nog 15 plaatsjes o-)
Truckertje

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

paikey


Rick Santbergen


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev