Advertenties


24 september 2011 - Workshop Carclean 5 stappenplan FOTO'S VA. PAG15!!!

Gestart door Rick Santbergen, 22 augustus 2011, 21:29:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Workshop Carclean 5 stappenplan

Beste leden,

Aankomende zaterdag 24 september staat de volgende clubmeeting op het programma. De meeting zal verzorgd worden door Carclean in Berkel en Rodenrijs.



5 Stappenplan
Tijdens deze clinic leer je hoe je juist en succesvol het 5 stappenplan kunt uitvoeren, handmatig en machinaal. Hét plan voor het juiste onderhoud en bescherming van je auto:

1) Correct wassen en drogen van de auto
2) Kleien van de lak en ramen (het verwijderen van zichtbare en onzichtbare verontreiniging op de lak)
3) Cleanen van de lak (het verwijderen van vervuiling en oxidatie in en van de lak)
4) Voeden van de lak (het geven van een diepe wetlookglans)
5) Beschermen van de lak met een wax of sealant

Gedurende de dag zullen de medewerkers van Carclean je actief begeleiden en voorzien van persoonlijk advies.

Agenda:
•11.30 - ontvangst bij Carclean.nl met koffie, thee, fris etc.
•12.00-13.00 - Uitleg over handmatig én machinaal detailen
•13.00-13.30 - Lunch: broodjes met koffie, thee, fris etc.
•13.30-17.00 - Praktijkmoment waar je zelf aan de slag kunt gaan op onze testpanelen of je eigen auto! Daarbij kan er gebruik gemaakt worden van de middelen die wij hebben staan.

Kosten € 35,- per persoon, introducee zonder eigen auto € 15,-

Minimum aantal deelnemers 12, maximaal aantal deelnemers 20

Op de dag zelf 10% korting op alle producten.
(m.u.v. aanbiedingen en bundels)
 
We raden elke deelnemer aan zijn of haar auto van te voren te wassen.

De locatie is nog niet bekend bij alle navigatiesystemen, bepaal van te voren je route zodat je op tijd aanwezig bent. Google Maps met Streetview kan je hierbij prima helpen:
http://maps.google.nl/maps?q=Carclean.nl&hl=nl&ll=51.978999,4.446673&spn=0.009291,0.022724&sll=52.469397,5.515137&sspn=6.23256,16.864014&t=h&layer=c&cbll=51.979713,4.445373&panoid=NmOFvMvm1wiug1UNo0bO-Q&cbp=12,170.49,,0,5&z=16&vpsrc=0
Huygensstraat 35,
2652 XK Berkel en Rodenrijs

PS. Annuleren van je inschrijving kan tot maximaal twee werkdagen voor de dag waarop de clinic plaatsvindt.

Doordat deze meeting verzorgd wordt door Carclean.nl, vind inschrijving via hun website plaats doormiddel van onderstaande link:
http://carclean.nl/Clinic.aspx?id=35
Klik vervolgens rechts in het scherm op "Schrijf in"

We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag.

Benjamin Renon

Klinkt in ieder geval erg goed. Zal proberen om hier bij aanwezig te zijn. Sla dan alleen het praktijk gedeelte over. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Ik zie het ook wel zitten, nog niet aangemeld omdat ik even wil informeren of er een introducee mee wil, zodat ik dan gelijk de goede opgave kan doen.

matthew

Geen gekke prijs en eten erbij zie ik.
Misschien met auto van Floor er naar toe.

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rick Santbergen

#5
Citaat van: Benjamin Renon op 22 augustus 2011, 21:34:54
Klinkt in ieder geval erg goed. Zal proberen om hier bij aanwezig te zijn. Sla dan alleen het praktijk gedeelte over. ;)

Waarom zou je dat overslaan. Je kan de praktijk ook oefenen op hun testpanelen toch? ;)

Ik ga aankomend weekend vrij regelen voor deze meeting. Want ik wil hier heeeeeeeeeeeeeel graag bij zijn.  !-!

juul

Ga hier ook bij zijn.
Moet nog wel even inschrijven. Zal van de week gebeuren.

Jeroen

Top, moet nog ff afwachten hoe laat we moeten voetballen die zaterdag.
Zijn we op tijd klaar dan kom ik met de cabrio.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

Dante

Rooster voor die datum nog niet bekend, maar zoals eerder gezegd: Ik wil hier ook bij zijn !-!
Daarnaast is het naast de deur :grin:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

sijm138 (jesse)

ik ga ook kijken of ik hier bij kan zijn.
en als ik er bij kan zijn kom ik met de camaro :D
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Christian de Vriend

Graag zou ik er bij willen zijn met mn gebakje,maar de dag ervoor ga ik trouwen,denk niet dat ik zo fris ben die dag.  :q

hopelijk volgende keer beter  :)
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


Karin

Gewoon wat minder alcohol Christian dan moet je tegen de middag toch weer herstel zijn  :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev