Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

ik ga even een slachtoffer zoeken mijn naam zal er 1 deze weken bij komen te staan.
Lowered M3C GT

Colin

Citaat van: Rogier op 25 mei 2011, 09:59:37
Zo te zien is er nog geen lijsje gemaakt en hoeven we niemand te mailen om te gaan

CiteerInschrijven
Om een beetje een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven door een mail te sturen naar ricksantbergen@meganeclub.nl
Zet duidelijk in de mail je forumnaam, je echte naam, met hoeveel personen je denkt te komen en of je gebruik wilt maken van het karten of barbecueën. Gebruik als onderwerp van de mail Puzzeltocht, dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker. Inschrijven is mogelijk tot donderdag 16 juni.

Slaperd ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Roy (Coup a One)

Wil je toch graag mee maar heb je geen navigator ofwel rijder, geef je in iedergeval op via het lijstje (dat maakt het tevens voor andere leden interesanter om te kunnen koppelen! Toch o-)

Michel Veltman

hoogstwaarschijnlijk ben ik (en Tim) er bij...en als ik/we er dan toch zijn kunnen we natuurlijk een heatje karten ook niet voorbij laten gaan ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rick Santbergen

#34
Ik heb van niemand een mail gehad, dus momenteel is nog niemand erbij behalve Roy...

Ik ga ook het lijstje verwijderen uit dit topic omdat het verwarrend werkt. Zo denken mensen dat ze inschrijven door het lijstje aan te vullen.
Inschrijving gebeurt dmv een mail beschreven in de openingspost.

Citaat van: Coup a One op 25 mei 2011, 23:06:34
Wil je toch graag mee maar heb je geen navigator ofwel rijder, geef je in iedergeval op via het lijstje (dat maakt het tevens voor andere leden interesanter om te kunnen koppelen! Toch o-)

Dat kunnen ze in de mail aan mij doorgeven. Zorg ik dat het in het lijstje komt.

Stefan

#35
Ik heb ons ook aangemeld.
Ik heb Rick onze aanmelding gemaild  !-!
We gaan niet BBQ-en en niet karten :neen:
Maar wel puzzelen natuurlijk Y ;)

Zijn we nu de enige tot nu toe dus... :D l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Edwin Postma

ik wacht op een bevestiging van het werk of ik wel of niet vrij ben o-)
Truckertje

Nicole

Ik heb net onze aanmelding via de mail verzonden. :)
Wij gaan ook niet BBQ-en, en niet karten.


@Edwin: Ja je bent gewoon vrij. o-) :q Haha.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op 26 mei 2011, 22:31:47
ik wacht op een bevestiging van het werk of ik wel of niet vrij ben o-)

Wie deed ook al weer de planning :? P.s. Dennis regel je eff'n wat o-) :q

Roy (Coup a One)

Tevens wil ik graag opmerken dat er naast de opzet wederom veel tijd in bestoken is en zou het jammer vinden dat bij te weinig opgave de puzzelroute niet door kan gaan "echter is dit nu nog niet het geval" _o_

Edwin Postma

over het algemeen is het geen probleem om dan vrij te krijgen.
verwacht het deze week te weten o-)
en als ik kom doe ik ook een heatje karten erbij.
BBQ gaat denk ik niet door aangezien er nu nog niet genoeg aanmeldingen voor zijn ;)
Truckertje

Rick Santbergen

Ondertussen zijn de eerste inschrijvingen binnen. Zal van het weekend de lijst samenstellen.

Karin

Nog even aan het overleggen voor een bijrijder. Als ik wat weet stuur ik ook even een mailtje.

Tim

Aangemeld voor de tocht, het karten en de BBQ :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Ik zal zoals het er naar uitziet aanwezig zijn. Ik zal het er eens even met de directrice over hebben.  !-! ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev