Advertenties


26 juni 2011 - Puzzeltocht in Twente

Gestart door Rick Santbergen, 17 mei 2011, 20:56:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Puzzeltocht in Twente

Beste leden,

Aankomende zondag 26 juni staat de volgende clubmeeting op het programma. De meeting zal verzorgd worden door Roy (Coup a One). De meeting zal in het teken staan van een puzzeltocht door een deel van het mooie Twente.

Wat is een puzzeltocht?
Voorafgaand aan de tocht krijgt iedere bestuurder een briefing. Deze briefing zal bestaan uit een brief, routebeschrijving (puzzelboek aan de hand van pijl en bol systeem en met foto opdrachten), antwoordenmapje, dichte envelop met (1 van de 3) eindbestemming(en) (per rit 1 envelop). De route bevat momenten waar je samen bijeen komt en kunt genieten, een praatje maken of wat anders doen. Deze puzzeltocht vereist een bestuurder en bijrijder per auto. Er zijn geen kosten verbonden aan deze puzzeltocht (mits alleen brandstof).

Na de briefing vertrekt iedere 5 minuten één auto. Aan het einde van de tocht worden de vragen nagekeken en de eindscore opgeteld, iedere dichte envelop met eindbestemming levert 100 bonuspunten op, maximaal 300 bonuspunten totaal. Aan de hand van deze telling wordt een winnaar uitgeroepen.

De afstand van de route is ongeveer 60 kilometer en duurt 180 tot 210 minuten exclusief pauze (afhankelijk van de snelheid). De leden worden geacht zelf een lunchpakket en drinken mee te nemen.



Tijdschema
11:45 uur: Ontvangst en aanvang met koffie/thee en chocomel
12:30 uur: Start Toertocht
17:00 uur Aankomst bij kartbaan

Alle leden worden om 11:45 uur verwacht in Borne bij het Kulturhus(parkeerplaats de haven) Marktstraat 23 in Borne

Mogelijkheid tot karten en barbecue na de tocht
De puzzeltocht eindigt bij de kartbaan in Oldenzaal. Op deze locatie kunnen de leden tegen elkaar karten en gezamenlijk genieten van een barbecue. De kosten voor het karten is €15,- voor een losse heat of  voor 2 heats €26,-. Na het karten kunnen we gezamenlijk genieten van een barbecue, de kosten hiervoor zijn €20. Voor degene die interesse hebben in karten en een barbecue kunnen dit voor €36,-, dit zijn 2 heats plus de barbecue. De barbecue kan alleen doorgaan bij inschrijving van 20 personen. Voor meer informatie over de kartbaan verwijs ik jullie naar www.kartbaanoldenzaal.nl
Adres kartbaan:
Bornsedijk 86,
7576 PG Oldenzaal.

Inschrijven
Om een beetje een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven door een mail te sturen naar ricksantbergen@meganeclub.nl
Zet duidelijk in de mail je forumnaam, je echte naam, met hoeveel personen je denkt te komen en of je gebruik wilt maken van het karten of barbecueën. Gebruik als onderwerp van de mail Puzzeltocht, dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker. Inschrijven is mogelijk tot donderdag 16 juni.

Indien je mee wilt doen aan de barbecue en of het karten, wordt je na de inschrijving benaderd om het geld over te maken naar ons clubrekening. Maak dus niets zelf over, maar wacht even en dan zullen wij je benaderen met het bankrekeningnummer en het bedrag dat je dient over te maken incl. omschrijving die je dient te gebruiken.

Alles op een rij:
Zondag 26 juni toertocht
Verzamelen om 11:45 uur en start om 12:30 uur
Minstens één bestuurder en één bijrijder per auto
Verzameladres: Marktstraat 23 Bekenhorst 14 in Borne
Mogelijkheid tot karten en barbecue afsluitend aan toertocht
Kosten karten: €15 per heat of €26,- voor 2 heats
Kosten barbecue: €20,- exclusief consumpties
Kosten 2 heats karten + barbecue: €36,-



Voor mensen die nog geen lid zijn maar mee willen doen en zich dan dus op de meetingdag lid willen maken, graag even apart aangeven in je aanmeldings mail dan kan voor deze keer het bedrag van lid worden ook gelijk betaald worden. Dat is dan tegen een gereduceerd tarief van € 15,-



We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag.
P.s. Iedereen zal terug kijken op een geslaagde meeting, aldus Roy Olde Meule (Coup a One).

Kleine sfeer impressie toertocht:






Lijstje op dit moment:
Stefan en Alice: Puzzeltocht
Nicole en Roy: Puzzeltocht
Tim Bras en Michel Veltman: Puzzeltocht + 2 heats karten en bbq per persoon
Herman (Atrax) en zus: Puzzeltocht + 2 heats karten en bbq per persoon
Rogier en Robin: Puzzeltocht en bbq
Rodney + aanhang: Puzzeltocht + 1 heats karten en bbq per persoon
Roy (Coup a One) + Angelique: BBQ + 1 persoon 1 heat karten
Edje en Janneke: Puzzeltocht + 1 persoon 2 heats karten
Karin: Puzzeltocht + 2 personen BBQ
Jefrey van Ogtrop: Puzzeltocht (2 personen)
Matthew en Floor: Puzzeltocht
Erwin de Rijke en Christian: Puzzeltocht + bbq
Dennis Postma en Claudia: Puzzeltocht + BBQ en 1 persoon karten (2 heats).
Jos Wigger en bijrijder: Puzzeltocht + 1x karten per persoon

Nicole

Deze meeting zijn wij weer bij!
Ik stuur morgen (naja, vandaag) even een mail met de inschrijving.
BBQ zal ik nog even overleggen.
Neem aan dat het €20p.p is dan? :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Nicole op 18 mei 2011, 01:43:42
Deze meeting zijn wij weer bij!
Ik stuur morgen (naja, vandaag) even een mail met de inschrijving.
BBQ zal ik nog even overleggen.
Neem aan dat het €20p.p is dan? :q

Jewel Madam _o_

-Erik-

Dit lijkt me wel leuk om bij te zijn,, " bijrijder gezocht " !-!

Koentje

Het nooit aan een puzzeltocht mee gedaan.
Dus ik ga zeker proberen hier bij te zijn... en een bijrijder(ster) te krijgen

Dravious (Dennis)

demn! ik zou er graag bij zijn maar dan heb ik helaas al een familie dag :( ik ben echt wat aan de late kant bij de club gekomen, als ik de agenda eerder had gezien had ik voor de clubmeetings vrij genomen. Zodra die van volgend jaar bekent zijn staan ze in mijn agenda!
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dennis Postma

Uiteraard doe ik weer mijn best om aanwezig te zijn.

Benjamin Renon

Mag de route ook rally stijl genomen worden? Ga dan wel voor de snelste-klaar-met-de-route prijs en minste punten. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

ik ga even mijn agenda na kijken.
maar ik denk dat dit geen probleem moet zijn.
en de BBQ ga ik ook proberen denk ik.
Truckertje

Nicole

BBQ wordt hem dan niet voor ons.. :neen:
Moet momenteel 't geld wat ik heb in m'n meg stoppen. :P
Maar puzzeltocht doen we zowiezo aan mee. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Robin

Ik denk dat ik hier ook wel aan mee doe :) Nog even op zoek naar bijrijder, maar dat komt goed :)

Ik wil dan ook (met bijrijder) wel gebruik maken van de BBQ als er genoeg zijn :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

megcab2000 (Verkocht)

Wij zouden ook graag mee gereden hebben in die prachtige streek.
Ware het niet dat we de volgende dag op vakantie gaan naar Bretagne en met de cabrio natuurlijk.
De dag ervoor is helaas altijd stress met het inpakken/inladen  .We hangen er immers geen aanhangwagen aan ;(

Veel plezier,
willem
Megane is verkocht

Roy (Coup a One)

Citaat van: megcab2000 op 18 mei 2011, 23:45:31
Wij zouden ook graag mee gereden hebben in die prachtige streek.
Ware het niet dat we de volgende dag op vakantie gaan naar Bretagne en met de cabrio natuurlijk.
De dag ervoor is helaas altijd stress met het inpakken/inladen  .We hangen er immers geen aanhangwagen aan ;(

Veel plezier,
willem

Weet dat dit geen dag van stressen wordt maar juist relax "maar begrijp je genomen beslissing"!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op 18 mei 2011, 20:26:30
Mag de route ook rally stijl genomen worden? Ga dan wel voor de snelste-klaar-met-de-route prijs en minste punten. ;)

Mocht je dat willen, dan lijkt het mij verstandiger om meteen nar de kartbaan te gaan "weet je zeker dat je de eerst na laatste zal zijn en geen punten hebt" o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev