Advertenties


22 mei 2011 - Toertocht Noord-Holland

Gestart door Rick Santbergen, 22 april 2011, 22:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Beste leden,

Aankomende zondag 22 mei staat de volgende clubmeeting op het programma. De meeting zal verzorgd worden door Rodney Roodzant. De meeting zal in het teken staan van een toertocht door het noorden van Noord-Holland.



Tussen 13:00 en 13:30 wordt er verzameld in het centrum van Hippolytushoef op onderstaand adres. Om 14:00 uur wordt er vertrokken voor een toertocht in de omgeving. Enkele bijzonderheden die aangedaan worden tijdens deze toertocht zijn het stoomgemaal in Medemblik en de stoomtrein (voor de treinofielen van de club). De toertocht zal ongeveer 2 tot 2,5 uur duren en strekt over 75 kilometer. Hij eindigt bij de Mac Donalds in Schagen. De leden hebben de mogelijkheid om daar gezamenlijk te eten.



Verzameladres:
Beltstraat 80
1777CB Hippolytushoef
http://maps.google.nl/maps?q=Beltstraat+80B+Hippolytushoef&layer=c&sll=52.906354,4.960565&cbp=13,90.84,,0,8.38&cbll=52.905967,4.960079&hl=nl&gl=nl&sspn=0.006295,0.006295&ie=UTF8&hq=&hnear=Beltstraat+80,+Hippolytushoef,+Wieringen,+Noord-Holland&ll=52.906061,4.960048&spn=0,0.011319&t=h&z=17&panoid=sKASpcpsMIsk754EjcM8tg

Tijdens de toertocht zal één keer gestopt worden om te kletsen en te drinken en één keer om foto's te maken. De leden worden verzocht zelf drinken mee te nemen omdat er geen verkooppunten zijn bij deze stops.

Om een beetje een idee te krijgen hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven door mij een mail te sturen naar ricksantbergen@meganeclub.nl
Zet duidelijk in de mail je forumnaam en je echte naam en met hoeveel personen je denkt te komen. Gebruik als onderwerp van de mail Toertocht, dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker. Inschrijven is mogelijk tot woensdag 18 mei, er zijn geen kosten verbonden aan deze meeting.



Voor mensen die nog geen lid zijn maar mee willen doen en zich dan dus op de meetingdag lid willen maken, graag even apart aangeven in je aanmeldings mail dan kan voor deze keer het bedrag van lid worden ook gelijk betaald worden.
Dat is dan tegen een gereduceerd tarief van € 15,-



We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag!

Aanwezigen lijst:
Rodney Roodzant
Edwin Postema: 2 personen
Jan en Jolanda Geervliet
Rebecca Fontijn: 1 persoon (+een kleine man)
Karin Warmerdam: 1 of  personen
Willem en Eli Steeman (megcab2000)
Mike Rozenboom
Julien van Maanen: 2 personen
Paul Klaverdijk
Jaap de Jong
Pierre van Ewijk
Tim Bras
Marcel (Fubar)
Mariska
Michel Veltman
Dennis Postma

Roy (Coup a One)

 :x hit Helaas kan ik hier niet bij zijn i.v.m. een lang weekend Schiermonnikoog maar ik hoop wel dat het dan net zulk mooi weer is dat als het nu ook is Y 8)

Rebecca Fontijn

ik ben er wel moet alleen ff rick mailen  !-!

Edwin Postma

1 mail verstuurt, 2 mensen aan wezig. !-! :q ;)
Truckertje

Rodney


JanJ

Ook wij zijn er met zijn 2'en................

Rodney

#6
 Word dit een cabrio tour :D

Tot nu toe alleen nog maar cabrios ! !-!

Edwin Postma

Truckertje

Fubar (Marcel)

Wellicht nog eentje erbij. Is nog niet zeker.

Apropos 'alleen maar cabriootjes' :
http://www.cabriault.com/
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Dennis Postma

Hey, we gaan hier toch geen andere clubs promoten he?  ;)

Als we nou een extreem grote opkomst hebben kun je de boel opsplitsen in een groep dichte auto's en een groep cabrio's. Maar dan moeten er nog wel heel wat aanmeldingen bij komen. Dus kom maar op!  !-!

Ik zelf weet nog niet of ik er bij kan zijn, zoals altijd zal ik mijn best doen.  Y

Edwin Postma

Truckertje

Fubar (Marcel)

Citaat van: Dennis Postma op 26 april 2011, 11:01:22
Hey, we gaan hier toch geen andere clubs promoten he?  ;)
Wat let je om een (nieuwe) "sub-club" op te richten en wellicht met D- en B-clubs nieuw leven in te blazen? ;) 8)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

megcab2000 (Verkocht)

#12
Wij, m'n vrouw en ik ...plus kleine hond (sinds ik een cabrio mét achterbank heb  8) melden ons ook aan. Stuur straks een mail.
Mooie tijd om te starten, want kom van ver.
Ben wel in Bergen (NH) geboren en heb in het zuidoostenlijkse puntje van NH gewoond ...dus ken alle wegen. NOT, want geheugen als een zeef als ik rijd.
Alweer een cabrio erbij  Y
Word ik gelijk lid.

Off-topic:
Net terug van een week Algarve en natuurlijk een Megane gehuurd. Een splinternieuwe (kun je op het gele vakje van kenteken zien) 110 pk dci, EDC automaat, met slechts 600 km op de teller. Gemiddeld verbruik voor zo'n A-label viel me tegen, namelijk 1: 14 (ingereden moet ie gemidd.1 op 24.7 halen ?), en dat haal ik bij dezelfde rijstijl ook met m'n oude 1.6 16v benzine.
We hadden trouwens ook een zgan Clio dci gehuurd voor de gezamenlijke ritten.




Megane is verkocht

Stefan

Goed bezig Willem.
Welkom als (aankomend) RMC lid !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rodney

#14
Leuk willem dat je ook lid word !-!

Ik heb nog getwijveld om de kant van bergen op te gaan zo helemaal langs de kust via den helder richting bergen maar toen bedacht ik me zelf dat je daar met mooi weer eigelijk niet kan wezen ! Dan sta je alleen maar stil en in de file ! Dus we gaan een andere kant op van noord holland ;)



@ fubar

Ik blijf tog lekker bij de megane club !

Bevalt wel heel erg goed eigelijk   !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev