Advertenties


10 Jarig Jubileum 2 en 3 April 2011 FOTO'S VANAF PAGINA 20 !!!

Gestart door Colin, 3 maart 2011, 08:10:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Ook wij zijn weer thuis.

We hebben een absoluut top weekend gehad. Super relaxte sfeer. Ook erg goed om weer een aantal oude gezichten gezien te hebben. Wat mij betreft een top locatie om zoiets nog eens een keertje over te doen. Wat ik ook erg leuk vond om te zien was de "Megane parkeerplaats" mooi appart plekje voor de auto's waar het allemaal ooit om begonnen is en waar iedereen over de auto's kon kletsen en daar buiten over van alles en nog wat.

Top georganiseerd en super gezellig.  _o_

Mijn foto's zal ik op korte termijn ook wel even plaatsen, heb er nu even geen zin aan.  ;)

-Erik-

Ja was idd goed voor elkaar !-!
voor herhaling vatbaar!!

Rodney

#287
Citaat van: N-Coupe op  3 april 2011, 13:05:31
Ik heb me nog even bedacht over volgende week !-!




!-! !-! !-! _o_



en het is inderdaad zeker voor herhaling vat baar maar dan geef ik boer johan even de opdracht om die haan even ze mond te laten houden  :x

Colin

Citaat van: R-zant op  3 april 2011, 13:50:31
en het is inderdaad zeker voor herhaling vat baar maar dan geef ik boer johan even de opdracht om die haan even ze mond te laten houden  :x

Geven we die ezel ook gelijk een muilkorf :D
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

De haan was zeker lekker vroeg wakker?

Colin, ik stuur je nog even een PM !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stony (Robert)

Was zeker gezellig!  !-! Snel een keer weerdoen dan maar?  8) blijf ik speciaal voor Edwin wel slapen :-* 8)7
Volgende week lijkt me zeker gezellig maar verwacht nog nog visite voor m'n birthday dus kan helaas nie komen :neen:
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Colin

Citaat van: N-Coupe op  3 april 2011, 14:02:59
De haan was zeker lekker vroeg wakker?

Colin, ik stuur je nog even een PM !-!

3 uur begon die :D

Jij hebt ook PM ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rodney

die ezel heb ik niet gehoord gelukkig  o-) maar de haan vond het nodig om zich vanaf 3 uur vanmorgen te laten horen  l- :0

Nicole

Dan was die haan inderdaad lekker op tijd  8)7

Roy zei ook net, ik heb de afgelopen 6 jaar zowiezo nog nooit zo'n gezellige, leuke meeting gehad  !-!

Nu hopen dat mijn onderdelen dinsdag binnen zijn, dan kan ik zondag ook aanwezig zijn !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Nou vooruit dan maar, toch nog even de foto's geüpload:








De rest:
http://s864.photobucket.com/albums/ab208/Denman83/RMC%20clubweekend/

Dit keer niet zo heel veel foto's gemaakt op de zaterdag veel gekletst met jan en alleman en helaas liet het weer het vandaag niet echt toe.  :neen: Maar dat mag de pret niet drukken.  !-!


Edwin Postma

Citaat van: N-Coupe op  3 april 2011, 14:28:45
Dan was die haan inderdaad lekker op tijd  8)7

Roy zei ook net, ik heb de afgelopen 6 jaar zowiezo nog nooit zo'n gezellige, leuke meeting gehad  !-!

Nu hopen dat mijn onderdelen dinsdag binnen zijn, dan kan ik zondag ook aanwezig zijn !-!

anders jat de 2.0 liter mee? 8)7

ook wij zijn (al een poosje) weer thuis.
dit was zeker een zeer geslaagde meeting.
heb al zin in volgende week.
maar ook vanavond mijn eigen bedje weer induiken :D :D
Truckertje

Benjamin Renon

Iedereen bedankt voor een echt gezellig weekend. !-! Alles was prima geregeld door boer Johan. Heel leuk om wat oud (bestuurs)leden te zien en spreken. Ook met wat nieuwe mensen gepraat, maar helaas niet met iedereen persoonlijk een praatje kunnen maken.

Het weer was echt formidabel, BBQ was lekker, nacht alleen wat kort dankzij een te vroege kraaiende haan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

jeffrey19

wij hadden nergens last van vanochtend was blij dat we in dat hutje achter op de boederij sliepen _o_

maar was erg gezellig ;)

Stony (Robert)

Zeer mooie foto's allemaal! En voordat ik het vergeet: Roy en Jeffrey nog bedankt voor de schroevendraaier en doekjes!  !-!
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roy (Coup a One)

Vanmiddag rond de klok van 1 uur was ik thuis en heb echt genoten van al het mooi's maar euh die Haan heb ik echt niet gehoord zo ook de ezel niet maar edje weet nu wel wat ie moet doen met 'n ezel! Toch edje :D :D :D

Wel vindt ik het jammer dat ik geen foto's zie van die ene mooie blauwe megane, terwijl hij wel zo druk is geweest met poetsen en het schoon krijgen van zijn auto ("jammer") ;)

Tevens wil ik het bestuur en ieder aanwezige toch bedanken voor dit geslaagde weekend !-! en heel misschien tot volgende week (al bevestig ik nog niets, toch ga ik opper mijn best ervoor doen) Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev