Advertenties


10 Jarig Jubileum 2 en 3 April 2011 FOTO'S VANAF PAGINA 20 !!!

Gestart door Colin, 3 maart 2011, 08:10:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Colin

10 jarig jubileum

Beste (oud)leden,

Zoals jullie wellicht weten is de Renault Mégane Coupé club officieel tijdens de ALV op 1 april 2001 opgericht door Albertho Bolenius, Paul Klaverdijk en Jeroen Vlug. Vlak na de oprichting van de club werden ze geholpen door Valliant Brok en Floris Bosman. Mede dankzij hun enthousiasme voor de Mégane cabrio en coupé mogen we tot op de dag van vandaag met zijn allen lekker kletsen op het forum en diverse meetings bezoeken.

De tijd gaat snel en inmiddels zijn we alweer 10 jaar verder. Ook heeft Renault deze 10 jaar niet stilgezeten met de productie van de Mégane. Wat ooit begon met de Mégane 1 is er anno 2011 de Mégane 3. De modellen zijn ook divers geworden zo zijn er o.a. dus de Coupé-Cabriolet, Sedan en GrandTour toegevoegd. Daardoor werd besloten om per 1 januari 2005 de naam van Renault Mégane Coupé club te wijzigen naar de Renault Mégane club. Dit om ook de berijders van de eerder genoemde modellen aan te spreken om lid te worden.

Door de jaren heen hebben veel (oud) leden zich ingezet voor de club en zijn we op de piekjaren flink gegroeid. We hebben ook jaren gehad waar het binnen de club niet goed ging, maar dankzij het doorzettingsvermogen van sommige (oud) bestuursleden mogen we in 2011 nog steeds actief zijn.

We willen dit jaar vanwege het 10 jarig jubileum iets extra's doen voor iedereen die ooit lid is geweest en ook om de leden van nu de kans te geven om eens met de oprichters en (oud)leden gezellig een praatje te maken onder het genot van een lekkere BBQ en drankje.

Wij willen jullie dus uitnodigen om op zaterdag 2 april bij Botsholland in Waverveen samen te komen voor een gezellig dag/avond/nacht. Tevens willen wij de mensen die wat verder in het land wonen en geen zin hebben om terug te reizen de mogelijkheid bieden om hier te blijven overnachten. Je hebt dan de mogelijkheid om in een eigen tent te slapen (gratis) of in een hooibergschuur (hier geldt een toeslag voor van € 6,25 p.p.)
De hooibergschuur:


Zondag 3 april gaan we eerst genieten van een lekker ontbijt om daarna rustig de kampeer spullen in te pakken. Als iedereen klaar is willen we in de omgeving foto's maken met de groep die blijft overnachten.

Wij vragen je alleen een bijdrage van € 5,00 p.p. om deze dag bij te wonen. In deze bijdrage zit dus de plek om je tent opzetten, BBQ en drinken.

Als je wilt komen dan vragen we je om uiterlijk 23 maart 2011 een e-mail te sturen (of te reageren op deze e-mail) naar ricksantbergen@meganeclub.nl of benjaminrenon@meganeclub.nl vermeld dan je naam, met hoeveel personen je komt, mee doet met de BBQ en of je blijft slapen. Als je jezelf opgeeft dan verwachten we ook dat je aanwezig bent.

   
Alles op een rij:
2 april 2011 vanaf 15:00 uur
Botsholland
Botsholsedwarsweg 17
3646 AJ Waverveen

Standaard bijdrage is € 5,00 p.p.
Slapen in een hooiberg schuur is € 6,25 p.p. extra.

Wij zullen je na je inschrijving benaderen om het geld over te maken naar ons clubrekening nummer. Maak dus niets zelf over, maar wacht even en dan zullen wij je benaderen met het bankrekeningnummer en het bedrag dat je dient over te maken incl. omschrijving die je dient te gebruiken.

We hopen op een grote opkomst bij deze zeer speciale jubileum meeting.

Met vriendelijke groeten,

Het voltallige RMC bestuur


Lijstje
1- Colin Maas 2 personen, bqq en slapen in tent.
2- Stefan van den Heuvel, 1 persoon, bbq, geen overnachting
3- Robin Schuurman. 1 persoon, BBQ en overnachting in hooibergschuur
4- Matthew Melssen: 2 personen, BBQ, geen overnachting
5- Rodney Roodzant: 1 persoon, BBQ en overnachting in hooiberschuur
6- Edwin Postma: 2 personen, BBQ en overnachting
7- Erwin de Rijke: 1 persoon, BBQ en overnachting
8- Reinier Goorden: 2 personen en BBQ
9- Benjamin Renon: 1 persoon, BBQ en overnachting
10- Dennis Postma: 2 personen, BBQ en maffen in een hooibergschuur  
11- Roy Olde Meule (Coup a One): 1 persoon, BBQ en overnachting in hooibergschuur
12- Rogier van Ewijk: 1 persoon, BBQ en overnachting in hooibergschuur
13- Nicole en Roy Nobbe: 2 personen, BBQ, geen overnachting
14- Rebecca Fontijn : 2 personen alleen BBQ
15- Koen Huijbregts, 1 persoon, BBQ, overnachting in hooibergschuur
16- Tim Bras, 1 persoon, BBQ
17- Michel Cijs, 1 persoon, geen BBQ, geen overnachting`18-
18- Jeffrey van Ogtrop, 1 persoon, BBQ, overnachting in hooibergschuur
19- Robert Kleinherenbrink (stony), 1 persoon, BBQ, geen overnachting
20- Erik Bruinsma, 1 persoon, BBQ, geen overnachting
21- Erik vd Velde, ? person(en), Geen BBQ, geen overnachting
22- Jeroen Vlug, ? person(en), Geen BBQ, geen overnachting
23 -Paul Klaverdijk, 1 persoon, BBQ, overnachting
24- Michel Veltman, 1 persoon, BBQ, geen overnachting
25- Eric Donkervoort, 2 personen, BBQ, geen overnachting
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

Ziet er interessant uit, wil ik wel bij zijn Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Top, voor 5 euro een bbq en verzorgde avond  !-!

Nicole

Dit ziet er idd super uit!
Alleen weer tijdens 2 verjaardagen haha!
Ik ga eens kijken wat te regelen is, zaterdag is geen probleem, dat kan ik wel zo afzeggen haha, alleen zondag kan ik waarschijnlijk niet afzeggen (is m'n vader zijn verjaardag, en eig. elk jaar afwachten hoeveel het nog zullen zijn).
Ik ga in ieder geval mijn best doen, want zo te lezen wordt dit super gezellig !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

jaja, en speciale Jubileum meeting he.
Da's maar 1x in de 10 jaar dus........ ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Haha idd.
Alleen weet ik niet of ik mijn vaders verjaardag af kan zeggen, z'n gezondheid is niet echt geweldig meer.

Als het echt niet anders is, is het dan ook mogelijk alleen zaterdag tot zo'n beetje 't einde van de dag te blijven, en dan zondag gewoon naar de verjaardag te gaan haha?
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Geen probleem. Je kunt ook gezellig blijven overnachten en na het ontbijt huiswaards gaan. Wat jij wil. :)

Rogier

dit ziet er leuk uit en voor die 6 euro extra ga ik geen tent opzetten :D, ik ga eerst proberen om vrij te krijgen :P dan meld ik me aan ;)

Edit: mag je eventueel iemand extra mee nemen ?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rodney

Gezellig :grin: ! Ik ga de dagen vrij houden !

Rogier


Rebecca Fontijn

ff kijken hoe ik dit kan regelen maar weet al zeker dat ik nie blijf overnachten

Dennis Postma

Ik ben dat weekend vrij dus ben er zo goed als zeker bij. Maar es ff kijken wat het gaat worden, tent of blokhut.  ;)

Joey Voormolen

Dranken zijn inbegrepen ook de alcoholische dranken, anders moeten we dat even zelf verzorgen.
Ik moet alleen nog even kijken of ik kan, doe me best.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev