Advertenties


13 maart Buggy rijden in Breda FOTO'S OP PAGINA 16 !!!

Gestart door Rick Santbergen, 24 januari 2011, 17:28:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Na het succes van afgelopen jaar, gaan we op herhaling.

Zondag 13 maart gaan we buggy rijden in de omgeving van Breda.

De meeting start om 13:00 uur, dan verzamelen we op het terrein van 'Beleef Breda' Rijsbergseweg 241 Breda.
Dan kunnen we eerst even bijkletsen met elkaar om vervolgens om 14:00 te kunnen starten met de uitleg voor het Buggy rijden. Dit zal ongeveer een half uur duren.Vervolgens kunnen we 1uur lang gaan rijden.
Het is verstandig om oude kleren mee te nemen of regenpak, of schone/oude kleding, want je kunt erg vies worden.

Je gaat met 2 personen in een buggy en kunt dan afwisselen met elkaar als bestuurder.
Je dient minimaal 18 jaar oud te zijn en in het bezit van een rijbewijs B om een Buggy te mogen besturen.

De kosten voor deze activiteit bedragen €30 p.p.
(Op het moment dat we geen 18 personen bij elkaar krijgen kost het €32,50 p.p.)
Ze rekenen €60 per buggy,dus vanaf 9 buggy's is dat €30 p.p.
We moeten voor een even aantal inschrijvingen zorgen, het maximale aantal is 44 personen.

Dit bedrag is over te maken naar Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en Buggy rijden. Het bredrag graag overmaken voor 6 maart.
- Het is mogelijk om uzelf op te frissen aan de wasbakken.
- Extra koffie, thee, chocomel of frisdrank bedragen € 1,00. Of €1,50
- Er is GEEN mogelijkheid meer om een regenpak of overall te huren

Zondag 13 maart om 13:00 verzamelen bij Beleef Breda op de Rijsbergseweg 241 Breda.
Deze is te bereiken door op de A16 afslag Rijsbergen/Zundert te nemen. Daarna richting Rijsbergen rijden. Onder de Viaducten is het aan de linker kant aan de parralelbaan.

Inschrijven kan tot en met woensdag 2 maart d.m.v. een mail naar ricksantbergen@meganeclub.nl
Zet erbij als onderwerp Buggy rijden.
Betalingen graag voor zondag 6 maart

Omdat dit een betaalde meeting is en er vooraf een zekerheid moet zijn of je komt,kunnen we niet op de dag zelf gokken van iemand die niet lid is of deze persoon dan wel of niet komt,er zou dan namelijk nog niet betaald zijn en wel gereserveerd en dat is dan zonde.

We hopen op een mooie opkomst en een gezellige dag met zijn allen.

Groetjes,
Rick Santbergen

Impressie van vorig jaar:




Lijstje:
Rick (Wrecked): 2 personen
Edwin (Edje): 2 personen
Rodney (R-zant): 2 personen
Joey Voormolen: 2 personen
Benjamin Renon: 1 persoon
Erik (-*Erik-): 1 persoon
Stefan:  2 personen
Michel Veltman: 1 persoon
Tim:  1 persoon
Colin Maas (colima): 2 personen
Koentje: 1 persoon
Robert (Stony): 1 persoon
Dennis Postma: 2 personen


Edwin Postma

ik ben er bij! !-! 2 personen.

lijstje maken???

Edwin Postma-2personen
Truckertje

Rick Santbergen

Ik zal het lijstje dat ingeschreven is via de mail, bijhouden in de openingpost.
Natuurlijk ben ik aanwezig met het buggy rijden, met 1 of 2 personen dat weet ik nog niet zeker.

Laat de inschrijvingen maar komen --

Benjamin Renon

#3
Als alles goed gaat ben ik ook hier weer aanwezig. Ik neem dan wel mijn helm mee, want vorig jaar was het nogal zandhappen. Het is wel hopen op wat meer modder. Dat maakt het natuurlijk allemaal net wat leuker. >:D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

#4
ha, vet cool !!!
Leuk dat het er weer is !-!
Afgelopen jaar was dit echt 1 van de leukste dingenm die ik de afgelopen jaren gedaan heb mety een meeting.
Ga zeker mee doen, waarschijnlijk 2 personen, want dan vallen de kosten helemaal mee... !-!
Zal e.e.a. binnenkort regelen en doorgeven Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Ik heb regen gereserveerd, ze wisten alleen niet zeker of ze dat konden leveren. :P

Stefan

haha... ;)

Regen of geen regen, leuk is het zeker Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Colin

Zeker, ik kom ook binnenkort met een aanmelding
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

ik weet nog niet of ik dan kom, mijn auto doe ik in maart apk klaar maken bij de garage. hoop uiteraard dat de koste mee zal vallen.

Nicole

Lijkt me erg leuk!
Ik ga even overleggen hier of Roy ook mee kan!
Ben zelf snel moe, dus hou de afstand alleen niet vol in de auto..
Ik laat het nog even weten !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

je kunt evt in de buurt wel een hotelletje boeken. Er is genoeg te doen daar in de omgeving!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Michel Veltman

Citaat van: Stefan op 24 januari 2011, 23:15:41
ha, vet cool !!!
Leuk dat het er weer is !-!
Afgelopen jaar was dit echt 1 van de leukste dingenm die ik de afgelopen jaren gedaan heb mety een meeting.
Ga zeker mee doen, waarschijnlijk 2 personen, want dan vallen de kosten helemaal mee... !-!
Zal e.e.a. binnenkort regelen en doorgeven Y

wordt dit een kleine relatietest voor je als jij je vriendin rondcrost? ;)
Buggyrijden was idd wel erg humor..zal eens agenda erop loslaten  Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Nou, dat zal wel meevallen hoor, als ik dat moet testen met buggyrijden dan zou het niet goed zijn denk ik :neen: ;)
Ze zal gewoon ff de tandjes op elkaar moeten doen en gewoon genieten van het "scheuren" met zo'n ding Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

hehe we gaan het meemaken..wie weet zit jij ook wel met dichtgeknepen billetjes als ze jou rondcrost  ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Je weet maar nooit inderdaad.
Ze kan best scheuren hoor Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev