Advertenties


Meetingideeën 2011

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2011, 10:01:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Xanquezer (Frank)

1: 30 oktober
2: gelderland?
3: kwam wel heeel veel voorbij :)
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Rick Santbergen

Fank aan provincies doorgeven hebben wij natuurlijk niets. We moeten leuke activiteiten hebben voor die datum.
Anders gaf natuurlijk iedereen zijn eigen provincie door. 8)7

Xanquezer (Frank)

Het is een eindejaars meeting..

oke :)

30 oktober kan ik alleen niet  :cry:
Lan party :)  Oosterhout (nijmegen) (48 uur)

sorry...
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Karin

Frank, er worden ook wel regiomeetingen georganiseerd. Dan leer je in ieder geval wat mensen van de club kennen.

Rogier

is dit misschien niet iets http://www.paintballarnhem.nl/ ze hebben ook nog een locatie in zutphen, daar doen ze paintballen in een voormalig gevangenis. in arnhem is het pas geopend vanaf november dus dat wordt hem niet of je moet het verschuiven, na november dan zit het in een oude melkfabriek.

Rick Santbergen

Paintball is geweldig, alleen de opkomst was vorige keer dramatisch.

Dante

Citaat van: Karin op 29 september 2011, 16:58:07
Frank, er worden ook wel regiomeetingen georganiseerd. Dan leer je in ieder geval wat mensen van de club kennen.
Mocht men in de omgeving van Den Bosch nog een goede sta-/hangplek zoeken voor zo'n (Regio-)meeting, dan kan ik de Mac richting Rosmalen langs de A2 aanraden. Megagrote parkeerplaats, zonder drempels (jaren geleden althans) & met Mac...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Colin

Volgens mij heeft rogier de smaak te pakken wat betreft paintball, dan te bedenken dat hij begin dit jaar eigenlijk niet wilde ;)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dante

Geweldig paintball, maar m'n bril of die lens beslaan altijd in die klote maskers die je verplicht opmoet... Deze is overigensvan een betere kwaliteit (& mogelijkerwijs beter ademend...) dan de doorsnee maskers bij een paintball club:

Toegegeven, je wil zo'n pellet niet tegen je paasei krijgen
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Naja het is niet alleen de smaak te pakken het is ook gewoon een super mooie lokatie, voor eventueel nog wat foto's te maken (lijkt mij). en het is 3deminsionaal ingericht, het gevaar komt zowel van voren als van boven, waardoor je heel tactisch moet spelen.

en de prijzen zijn ook erg gunstig.

misschien kunnen we nu een grotere opkomst krijgen vanwege de nieuwe leden die we hebben.

Colin

Citaat van: Dante op 29 september 2011, 20:10:28
Toegegeven, je wil zo'n pellet niet tegen je paasei krijgen

Kreeg hem vorige keer bovenop mijn 'paasei' (Rick ;) ) Dat is inderdaad niet prettig
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Paintball is gewoon tof om te doen. !-! Ik heb toen ook een aantal verfballetjes gehad op plekken waar je dat niet zou willen. Eentje kwam recht op mijn visier!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Nou koentje werdt ook aardig belaagd door mij, ik schoot bijna 100 balletjes na hem toe :D


EDIT : de vraag is natuurlijk nog is hier genoeg animo voor of hadden we nog andere ideetjes ??

paikey

Miss kan je alvast een keuze maken waar je dan wil gaan spelen en dan een topic start met een pol of er intressen is en dan ook alleen maar ja of nee,dus geen misschien ertussen zo kan je wel kijken of er animo voor is!

Rick Santbergen

Ik hoop eigenlijk van het weekend de meeting online te zetten. Maar is geen paintbal.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev