Advertenties


Meetingideeën 2011

Gestart door Rick Santbergen, 10 januari 2011, 10:01:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Graag zou ik van onze leden horen, wat voor meetings hun graag in 2011 willen bezoeken.

Wat voor meetings zouden jullie graag georganiseerd zien dit jaar?

Prefereren jullie activiteiten meetings met de club, of bezoeken jullie liever grote meetings met de club?

Laat de ideeën of discussies maar komen. --

Rick Santbergen


ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ehm ja..... ik heb wel een idee......
Maar dat is wel een grote en dure meeting en ik weet niet of iedereen daar blij mee is.
Ik durf het nouwelijks te zeggen maar miss dat een video helpt!  en dan zie ik graag jullie reacties!  :grin:



Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

paikey

dat is dus wel het laatste wat ik met me auto zou doen!
Maar mijn lijkt een mooie meeting met alleen megane leden en forum leden!
En dan ergens mooi centraal in het land dat dan ook echt veel mensen kunne komen uit noord en zuid nederland!

Nicole

Citaat van: paikey op 17 januari 2011, 20:46:27
dat is dus wel het laatste wat ik met me auto zou doen!
Maar mijn lijkt een mooie meeting met alleen megane leden en forum leden!
En dan ergens mooi centraal in het land dat dan ook echt veel mensen kunne komen uit noord en zuid nederland!

Dat lijkt me inderdaad wel wat! Gezien er ook heel wat nieuwe leden bij zijn (waaronder ik :P ), is het misschien wel leuk inderdaad dat dan iedereen (alle regio's) kan komen!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Ik denk dat het idee icm de trein niet echt iets voor deze club is.  :neen:

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Mijn Idee was: Auto op de trein en een wagon achteraan waar wij in kunnen zitten. ;)
Onderweg een paar keer een fotostop maken, en dan komen we aan op het Eindstation waar de lok omloopt, dan even wat drinken en een hapje, en dan terug om na te praten en miss nog wat erbij.

Maar goed deze kunnen we dan definitief in de Prullenbak gooien!  ;(
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dennis Postma

Kijk, wij (trein liefhebbers) houden wel van een leuk ritje per trein. Maar ik denk dat het over grote deel van deze club niet zoveel met treinen hebben en dus niet op zo'n ritje zit te wachten. Maar dat is wat ik persoonlijk denk. 

juul

voor mij ook geen trein
gewoon een asfaltmeeting voor leden en forum leden

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ja het leek mij een leuke Combinatie! Alleen ja er zitten wel wat Risico's aan! Wat als we een aanrijding krijgen? nou rijden we niet hard: 30 Km/h Gemiddeld meestal zachter! Het was trouwens de bedoeling dat het in Zeeland gebeurde.
ik zelf zit dan op de lok en stook.
Maar goed helaas dit was maar een idee zoals vele ideeën!

Ander idee is om een toer te houden door Brabant en Eindigen in Zeeland!
En dan lang's bekende objecten / steden / bruggen / dorpen enz rijden ( maaskantje  :q! )

Ik heb nog wel wat ideeën!

Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

juul

#10
Maaskantje moeten we niet te  hard rijden want als je te laat remt ben je er al uit.
en ja het is niet te zien want de naamborden zijn weg 8)7

Benjamin Renon

Ik heb ook niet zoveel meer met treinen, behalve het heel af en toe van A naar B reizen. Opzich wel een leuk idee, maar denk hier in NL ook niet haalbaar.
Je kan bijna van alles bedenken: lasergamen, bowlen, buggy/quad rijden, clubsponsor bezoeken, toertocht, puzzelrit etc etc. Wat jullie willen...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Koentje

Mij lijkt een clubsponsor bezoeken wel leuk en misschien leerzaam.
Is ook een tijdje geleden dat we als club dat gedaan hebben.

Dirk Kuipers

Wat Koen aangeeft lijkt mij ook erg leuk. Als je de oude verslagen terug kijkt werd dat best vaak gedaan.
Het kost niet veel (misschien toch een lagere drempel om te komen)..

Rogier

de laatste was volgens mij in zeeland, toen kwam peter nog mijn zijn groene transformer :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev