Advertenties


23 januari 2011 - Nieuwjaarsreceptie @ Kartplaza te Nijverdal

Gestart door Benjamin Renon, 2 december 2010, 21:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Citaat van: Benjamin Renon op  2 december 2010, 21:43:07
Ach voor mij is het ook 2 uur rijden en het is een leuke dag. Daar zijn auto's toch voor bedoelt?
@Wrecked: een busje huren en dan met tig mannen/vrouwen naar Nijverdal. !-! ;) :D

Als ik een busje met tig vrouwen heb, rij ik niet naar jullie toe ;)

Roy (Coup a One)

Rick, laat ik het zo zeggen dat 15 januari onze opkomst is en 23 januari heeft ons buren dorp Zenderen zijn opkomst v/d hoogheden en daar kan ik zo wie zo niet aan onderuit (alleen wanneer het in de avond gehouden wordt)! Wil je nog meer weten! :? ;)

Rogier

valt carnaval zo vroeg dit jaar ?, dacht pas in februari

Rick Santbergen

Citaat van: Rogier op  3 december 2010, 11:09:49
valt carnaval zo vroeg dit jaar ?, dacht pas in februari

In maart, zoals ik al eerder zei. Vroegst mogelijke datum is 1 februari, januari is onmogelijk.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik wil ook graag komen, miss dat er nog meer mensen die vanuit Zeeland mee rijden?
en miss dat we dan bij de Brabanders kunnen voegen en zo als een klein clubje verder kunnen rijden?  !-!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Wrecked op  3 december 2010, 11:38:29
In maart, zoals ik al eerder zei. Vroegst mogelijke datum is 1 februari, januari is onmogelijk.

Nee jongens jullie vatt'n het verkeert op of heb ik nu zo'n honger!?

Benjamin Renon

De "Limburgse" carnaval begint de elfde van de elfde om 11:11 uur en gaat door tot het einde van de carnaval. Komend jaar t/m dinsdag 8 maart. Allemaal met bijeenkomsten/gala's/recepties.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op  3 december 2010, 19:45:36
De "Limburgse" carnaval begint de elfde van de elfde om 11:11 uur en gaat door tot het einde van de carnaval. Komend jaar t/m dinsdag 8 maart. Allemaal met bijeenkomsten/gala's/recepties.

Dankje wel Ben, jij begrijpt het tenminste wel!

Dennis Postma


Benjamin Renon

Voor iemand die geen carnaval viert weet ik er wel wat vanaf. :P

Maar goed, terug naar de dag van de meeting.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

*Schop*

We zouden zo kunnen afspreken dat sommige met mij meerijden, het zij uit Zeeland het zij uit Brabant?

Miss dat er nog wel mensen zijn die anderen kunnen meenemen?
Kan je de kosten ook verdelen en stukken goedkoper voor de mensen uit het westen en zuiden.  !-!

ideeën genoeg!
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Benjamin Renon

ook weer even onder de aandacht brengen.

Pas de 2e inschrijving (naast mij) van Rick ontvangen.

Niemand die het eventueel tegen het de groentjes in het bestuur wilt op nemen? :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Benjamin Renon op 14 december 2010, 21:42:01
ook weer even onder de aandacht brengen.

Pas de 2e inschrijving (naast mij) van Rick ontvangen.

Niemand die het eventueel tegen het de groentjes in het bestuur wilt op nemen? :D


Behoud me liever tot de ledenvergadering dan bij de gun, houd anders geen tand meer over!?

Colin

Vorige keer liep je ook al tegen het wapen van rogier aan he?! ;) Daar komt nog bij dat Rick en ik de scherpschutters waren bij het lasergamen.  :grin:
@ Benjamin: mijn inschrijving komt binnenkort.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew

Je kunt ook idd alleen naar de ledenvergadering komen en dat je dan niet meedoet met lasergamen.

Kosten zijn er dan volgens mij niet aan verbonden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev