Advertenties


23 januari 2011 - Nieuwjaarsreceptie @ Kartplaza te Nijverdal

Gestart door Benjamin Renon, 2 december 2010, 21:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Beste leden,

Zoals ieder jaar is er in 2011 ook weer een nieuwjaarsreceptie/ALV. Na voorgaande jaren altijd bij ANAC gekart te hebben en vorig jaar bij Coronel kartracing zijn we op zoek gegaan naar iets nieuws. Deze keer gaan we na de ALV een aantal potjes paintballen.

Wat kun je verwachten tijdens de nieuwjaarsreceptie:

•   De Algemene Leden Vergadering, welke ongeveer 1 tot 1,5 uur zal duren
•   2 uur paintballen inclusief uitleg, omkleden etc!

Uiteraard zullen de clubartikelen hier ook aanwezig zijn. Kijk voor eventuele bestellingen op www.meganeclub.nl onder het kopje 'clubwinkel'.

Tijdens de vergadering treedt het bestuur officieel af en worden wij (met enkele mutaties), na jullie goedkeuring, als het nieuwe bestuur aan iedereen voorgesteld. Tevens maken we de plannen voor het aankomende jaar bekend en bespreken we het clubjaar 2010.

 

Nog even alles op een rij:
23 januari 2011 vanaf 13.00 uur
Kartplaza
Energiestraat 6
7442 DA Nijverdal

Het aanwezig zijn op de ALV is gratis. Vanaf 13:00 uur staat er koffie met een plakje cake voor je klaar.
Wil je paintballen dan zijn de kosten € 22,50 (incl 100 paintballs). Heb je extra balletjes nodig dan kosten deze € 8,50 per 100 stuks. Deze dien je zelf af te rekenen.

Om te weten hoeveel mensen er aanwezig zullen zijn kunnen jullie je inschrijven tot 8 januari 2011 (ivm doorgeven van de aantallen) door mij een mail te sturen op benjaminrenon@meganeclub.nl. Je kunt je ook aanmelden door mij een pm te sturen.
Zet duidelijk in de mail je forumnaam, je echte naam en met hoeveel personen je denkt te komen. Gebruik als onderwerp van de mail nieuwjaarsreceptie, dat maakt het filteren voor mij wat makkelijker.

Zorg dat je bij betaling vermeld je naam, lidnr en dat het de nieuwjaarsreceptie betreft. Zorg er voor dat je betaling binnen is vóór 16 januari 2011 op rekeningnr 3963.62.605 t.n.v. RMC.

We hopen natuurlijk met z'n allen op een flinke opkomst en een prachtige dag!!

Opkomstlijst:
- Benjamin Renon- 1 persoon (ALV + paintball)
- Rick Santbergen - 1 persoon (ALV + paintball)
- Erwin de Rijke - 1 persoon (Shiftgear) (ALV + paintball)
- Koen Huijbregts - 1 persoon (Koentje) (ALV + paintball)
- Edwin Postma - 2 personen (ALV)
- Colin Maas - 1 persoon (ALV)
- Matthew Melssen - 2 peronenen (ALV)
- Dirk Kuipers - 1 persoon (ALV)
- Dennis Postma - 1 persoon (ALV)
- Stefan van den Heuvel - 1 persoon (ALV)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

Ik zal er dan niet bij zijn, zit dan lekker in Costa Rica :)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Rogier

#3
:O dat is een betere meeting, megane club meets tim in costa rica :D

ik ga der hard over na denken ;) nijverdal ligt redelijk in de buurt volgens mij :P


EDIT: je kan dan wel met een aantal afspreken bij de benzinepomp waar we ook altijd met gronau afspreken

Rebecca Fontijn

ik denk dat ik geen nieuwjaarsborrel kom halen is bijna 2 uur hier vandaan en weet niet wat et weer doet

Rick Santbergen

Ik ben er sowieso bij, het is even een stukje rijden. Misschien dat we eens kunnen carpoolen vanuit deze regio ;)
Paintballen is zeker leuk, vooral met deze kou doet het extra zeer  --

Benjamin Renon

Ach voor mij is het ook 2 uur rijden en het is een leuke dag. Daar zijn auto's toch voor bedoelt?
@Wrecked: een busje huren en dan met tig mannen/vrouwen naar Nijverdal. !-! ;) :D
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma


Roy (Coup a One)

#8
Ssssssorry k'denk dat ik dan de steek te pakken heb :x ;)



Robin

Denk dat ik er niet bij ben, kom dr dag ervoor terug van de wintersport en denk dat ik (en de Leon) nogal moe zullen zijn :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Citaat van: CoupOne op  2 december 2010, 22:28:10
Tja Carnaval!!!

Maar als ik smiddag's kan komen v/d ALV dan zal ik er zeker zijn maar kan daar nu nog niet op in gaan!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev