Advertenties


26 september 2010 - Outdoor karten te Driebergen

Gestart door Benjamin Renon, 29 augustus 2010, 21:33:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ivo.

was weer een geslaagde en een leuke gezellige middag!
vond het zeker leuk ook het karten was weer eens wat anders omdat het outdoor was!
echt een top dag en het weer zat gelukkig ook mee.

en colima die man in dat rode autotje was inderdaad een appartement hahaha
wij zaten er ook al naar te kijken

Rogier

peter gefeliciteerd met je prijs, goed gedaan om de standaard podium mensen een treedje lager hebt laten staan :P

Dennis Postma

Voor mij was het helaas een kort bezoekje maar ondanks dat hebben we het toch even gezellig gehad. Het buiten karten was inderdaad zoals velen al zeiden net weer even wat anders. De karts vielen mij helaas wel wat tegen voor "snelle" karts.

De prijswinnaars uiteraard gefeliciteerd.  !-!

Michel Veltman

hoe is het met de spierpijn luitjes :? ;)
heb wel iets zware armen en een wat beurse onderrug...laatste is niet vreemd als je tot 2x toe met 70 vol door het gras ploegt in van die comfortabele stoeltjes ;) :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Heb alleen een beetje last van zeurende spierpijn in de armen en benen, maar voor de rest wel goed. Je moet ook minder van die comfortstoelen gebruiken en meer van de hardere Recaro's. (of een playseat aanschaffen waarme je kan oefenen :D)
Je werd de laatste keer wel smering naar buiten gedrukt. ;) Het was under investigation, maar werd niets mee gedaan.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Michel Veltman

#230
was idd een vreemde gewaarwording om op een recht stuk gewoon van de baan te worden gedrukt...had eigenlijk de kart moeten laten staan en hem in een spin moeten forceren :?
Blijkbaar kon de eigenaar het niet hebben dat ik hem en nog iemand in 1 bocht magistraal inhaalde  -- , jammer dat ik me daarna verremde en hij me weer kon inhalen
(de actie zelf toverde wel een glimlach op mn gezicht op moment van inhalen, had niet gedacht dat het zou lukken, gat was best namelijk...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Ik vond het ook leuk om eens op een buitenbaan te karten Y
Alleen waren de karts voor "snelle karts" niet bijster snel hoor...
Dingen waren niet vooruit te branden zeg :neen: 8)7
Alice vond het ook leuk om een keer karten zo, vooral het moment dat ik haar buitenom wilde inhalen en vol buiten de baan dwars door een modderplas heen vloog... :D :D
Alice heeft ook nog foto's en een paar video's gemaakt, die zal ze binnenkort wel een keertje doorsturen, dan zal ik ze hier plaatsen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

kevin01988

Ik vond het als toeschouwer ook een mooie dag  o-)
Wel vond ik de opkomst erg laag, ik had wel wat meer Megané's verwacht. 6 stuks vind ik niet veel.
Mooiste blijf ik toch het rijden vinden met alle megané's op de (snel)weg. Zag dat meer mensen er zo over dachten, want sommige schoten foto's of filmpjes.
Helaas moest ik bij Houten (A27) alweer de snelweg af.
En Colima, wat zat je nou te wijzen en te gebaren naar me toen we net op de A12 reden, ik begreep er helemaal niks van.  8)7

Colin

@ Kevin, Dat je voorbumper wel heel erg op neer bewoog. Volgens mij zat hij los kan dat kloppen?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Colin

Oo nja ik dacht ik wijs het even aan het was goed bedoelt
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

paikey

ik zag het idd ook al dat da ding zo los zat!
beweegt echt enorm veel op de snelweg!

Edwin Postma

@kevin.
dit is niet zo heel vreemd. kameraat van me heeft dat ook op zijn primera.
was mij ook al opgevallen.
het was verder idd heel erg gaaf alleen waren het idd niet zulke super snelle karts voor "snelle" karts.
wel stoer dat die kleine drumertjes over de baan vlogen als of ze nog nooit anders gedaan hebben 8)7
Truckertje

kevin01988

Owke, ja, dat hoor ik wel vaker.
Zolang m'n voorbumper er maar niet af valt vind ik het prima.
Hij zit alleen met een schroefje in het midden vast en met soort van kit aan de uiteinden, dus niet helemaal ideaal.
Maar bedankt voor de tip.  !-!
Dacht al dat er een lamp kapot was ofzo, heb ik gelijk naar gekeken thuis.  l-

Koentje


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev