Advertenties


RMC goes Karten datum onbekend, doe een suggestie!

Gestart door Robin, 26 augustus 2010, 10:32:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rebecca Fontijn

gawel ff vragen of mn vent intresse heeft dan ben ik er ook ff vindt ik el gezellig

Benjamin Renon

Je kan toch ook alleen komen is het nog steeds gezellig hoor. Gewoon lekker kijken hoe andere rijden en er om lachen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

En het kost je ook nog eens niets. Buiten de reiskosten om dan.  ;)

JanJ

Citaat van: matthew op 26 augustus 2010, 17:53:01
Ik vind zelf dat de datum eigenlijk niet variabel moet zijn,er is al vanaf januari bekend dat 12 september een clubmeeting zou zijn.(ik weet dat er nu erg laat wat over bekend is maar toch je kon het weten,ik schrijf namelijk alle data's gelijk op).

Maar als de datum dan nu toch geweizigd wordt moet er ook nu naar mijn mening gelijk 1 nieuw data zijn,want er zijn altijd mensen die kunnen en graag mee hadden gewild.

Ik zou nou de datum op de 26e zetten,dan heb je nog beetje redelijke voorbereiding met inschrijving en betalen.

Even vraagje ik zou wel 2 heats willen,maar floor kan er maar 1tje aan lichaamlijk,is dat gewoon mogenlijk dan?

Tis net zoals Matthew al zegt.......................dat de datum eigenlijk niet variabel moet zijn. Ik krijg het idee dat de "groepjesvorming" binnen de club weer aardig toe lijkt te slaan......... :?

Niet om alleen kwaad te spreken maar misschien kan er wel eens meer rekening gehouden worden met leden die al eerder moeite hebben moeten doen om een eerder genoemde datum vrij te krijgen.

De 26e kan ik dus wederom niet..................... :neen:

Rebecca Fontijn

heb mn rechterarm in het gips dus kan niet rijden he  8)7

Dennis Postma

@JanJ.

Het is niet zozeer om bepaalde mensen tegemoed te komen maar de 26e is meer met het oog op tijd om nog wat te kunnen organiseren, anders word het erg kort dag.

Zelf heb ik diverse weekenden vrij in september maar zal ook proberen de 26e vrij te krijgen als het toch de 26e word.

Robin

Ok misschien is het mijn fout om de datum variabel te houden, excuses hiervoor, wilde niemand tegen het hoofd stoten, laat dat duidelijk zijn :)

Probeer alleen de leden zoveel mogelijk tegemoet te komen, het eerste weekend van oktober zou ook nog kunnen (de week na de 26e?)..
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Benjamin Renon

Oktober komt te dicht bij de afsluitingsmeeting begin november.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265


JanJ

Je hebt mij niet echt tegen het hoofd gestoten  8)7 maar ik wilde alleen even zeggen dat het voor de 1 waarschijnlijk makkelijker is om vrij te nemen dan voor de ander. Ik had dus rekening gehouden met de eerder genoemde datum, helaas.....................

Misschien lukt het om dit seizoen voor het eerst aanwezig te zijn op de afsluit-meeting  :q .

Maak er een fijne dag van!

Gr, JanJ.

Rick Santbergen

Ik ben ook van mening dat datums niet variabel moeten zijn. Helaas heeft het verleden meerdere malen uitgewezen dat de datums wel variabel zijn.

Het wordt in ieder geval tijd om de knoop door te hakken. Welke datum wordt het?

In het vervolg is het misschien slim, de meeting eerder op het forum te zetten, waardoor hij niet uitgesteld hoef te worden?

Benjamin Renon

#42
Alle data staan (onder voorbehoud) vermeld in de meetingkalender.

We gaan iig flink aan de slag om zsm met de inschrijvingen te starten.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ivo.

2heats + eten gestemd

ben wel benieuwd welke datum het word....

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev