Advertenties


RMC goes Karten datum onbekend, doe een suggestie!

Gestart door Robin, 26 augustus 2010, 10:32:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joey Voormolen

kan zelf ook de 12e niet aangezien me meisje de 11e haar feest je doet. Week later zou beter uitkomen.
Lowered M3C GT

Koentje

Ik heb voor 2 heats + eten gekozen.
De datum maakt mij niks uit.
ben lkkr flexibel ;)

matthew

Ik vind zelf dat de datum eigenlijk niet variabel moet zijn,er is al vanaf januari bekend dat 12 september een clubmeeting zou zijn.(ik weet dat er nu erg laat wat over bekend is maar toch je kon het weten,ik schrijf namelijk alle data's gelijk op).

Maar als de datum dan nu toch geweizigd wordt moet er ook nu naar mijn mening gelijk 1 nieuw data zijn,want er zijn altijd mensen die kunnen en graag mee hadden gewild.

Ik zou nou de datum op de 26e zetten,dan heb je nog beetje redelijke voorbereiding met inschrijving en betalen.

Even vraagje ik zou wel 2 heats willen,maar floor kan er maar 1tje aan lichaamlijk,is dat gewoon mogenlijk dan?

Koentje

Matthew, waarom zou dat nie mogelijk zijn?
Als zij er maar 1x kan, dat maakt dan toch niks uit?

kevin01988

Ik heb gestemd op 2 heats (zonder eten).
Driebergen is wel ideaal, is lekker dichtbij huis (Houten).  o-)
Lijkt me wel gezellig, ik lees vanzelf wel wanneer er een datum gekozen is.
Komende tijd eerst maar beetje op vakantie, ben ik nu wel aan toe.  --

Benjamin Renon

Ik wil wel twee heats doen, maar is het niet mogelijk om 2 heats te doen en in geval van Floor 1 heat, maar misschien zijn er wel wat meer mensen die 1 heat willen.

Datum zou ik op 26 september zetten. Lijkt me voldoende tijd om alles te regelen en voor sommigen vrij te vragen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

26-09 is prima wat mij betreft :)

2 heats + eten gestemd.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Roy (Coup a One)

 8)7 Daar gaan we weer :P wordt 't weer een andere datum 8)7 takka 8)7 takka 8)7 takka :x

Voor de bekendmaking dan maar effe'n, heb gestemd 2 head's + eten en 12 September was 'n prima datum  !-!(al betwijvel ik of ik dan met de megane was gekomen i.v.m. de afwerking van het spuiten en dat na mijn vakantie)! 19 September (nog niets ingeplant) en de 26e zal ik helaas niet kunnen wegens andere prioriteiten.

Piep, piep voor mensen die liever naar een snelle karter kijken o-) 17 & 18 September is 't weer zover want dan is de Hellendoorn Rally (daar waar ik tevens aan mee help als marshall)!!

Rick Santbergen

26 september kan ik wel. Maar is het al zeker dat het deze datum word?

Heb gestemd op 2 heats karten zonder eten.

Michel Veltman

snelle karts = 70kmh....is dat nu zoveel sneller dan 50kmh :?
maargoed als ik meega (denk het wel) dan uiteraard op de 70kmh karts Y

(die buggys van laatst deden 80kmh als ik goed herinner?...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Rogier

dat heb je goed sommige buggy's haalde de 80 die van ons toen niet maar ja :P

Dennis Postma

Zie net dat ik de 26e moet werken. Maar zodra het definitief de 26e word zal ik zsm proberen vrij te regelen.  !-!

Rebecca Fontijn

ik wilde stemen op '' kan niet mee '' maar die stond er niet bij  :?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Maar zoals geroepen door anderen, welke datum gaat het worden (voor mij zijn alle 3 de data nog leeg, maar ga niet 3 data vrij houden) ;)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev