Advertenties


RMC goes Karten datum onbekend, doe een suggestie!

Gestart door Robin, 26 augustus 2010, 10:32:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

We willen met de Meganeclub dus gaan karten! Hiervoor hebben we kartbaan Driebergen uitgezocht omdat dit mooi centraal in Nederland ligt en omdat het een buitenbaan betreft :)

Kartcircuit Driebergen

In de vriendelijke en groene omgeving van het landelijke driebergen ligt vlak langs de rijksweg A12 Utrecht-Arnhem het kartcircuit Driebergen. Het circuit is makkelijk bereikbaar en beschikt over voldoende parkeerruimte.
Klik op de foto voor een grotere versie

Op ons circuit wordt voornamelijk recreatief gereden hoewel er in groepsverband ook onderlinge competities worden gehouden, compleet met reglementen, start- en finishvlag en een puntentelling.


Na iedere heat krijgt iedereen een uitdraai zodat gekeken kan worden wie het snelst is.

Heats kosten € 14,- voor de normale karts en € 18,- voor de snelle karts. Aansluitend willen we gaan eten (eventueel) bij Bistro Driebergen, daar verwees de kartbaan-eigenaar me naar door.

http://www.bistrochef.nl/Driebergen/index.html

Menukaart:http://www.bistrochef.nl/Driebergen/Menukaart-Bistro-Chef.pdf
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Stefan

Heb gestemd op 2 heats + eten
Maarja, als de rest allemaal maar 1x gaat karten, dan ga ik natuurlijk niet 2x in mijn eentje.... -- :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen


Rogier

ik kan die dag niet want dan ga ik na de efteling met me vriendin en haar ouders sorry robin ;)

Robin

Hm, andere datum mag ook :P

Doe maar een suggestie!
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier


Dennis Postma

Ik heb gestemd op 2 heats. Maar dan wel op de snelle karts.  ;)

Mochten het de gewone karts worden eet ik wellicht ook wel een happie mee als het deze optie word.  :)

Dit alles is natuurlijk wel afhankelijk van wanneer de meeting plaats vind.

Rick Santbergen


Stefan

Voor mij uiteraard ook op de snelle karts Y
Op zo'n buitenbaan moet je niet in zo'n wikkie-wakkie kart gaan rijden natuurlijk :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

De meneer wist mij te melden dat het niet "zomaar" gaat, anders gaat iedereen aan de slip en krijg je chaos :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Dennis Postma

De meesten hier hebben toch al vaker gekart en zouden volgens mij wel een stapje verder willen, of niet?  ;) En eens moet de 1e keer zijn op zo´n ding.  !-!

Hoop dan wel dat het weer ietsje beter is, zo niet, dan maar niet.  8)7

Rogier

van mij mogen jullie ;) als het op een andere datum komt dan de 12de dan kom ik alleen voor de gezelligheid niet voor het karten ;) o-)

Stefan

#12
Waarom ga je niet karten dan...??
Wat ben jij nou voor een kerel man...?? l-

Maareh, de week erna kan ook (19 September of 26 September), maar al met al is het natuurlijk wel erg kort dag, mensen hebben al plannen gemaakt vaak en bovendien komt niet iedereen hier iedere dag...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Ik denk dat het verstandig is om ergens achter in september dan te pakken. Dan heb je de meeste tijd qua voorbereiding en inschrijf tijd. Anders word het idd kort dag.  o-)

Rogier

karten is op zijn tijd wel leuk maar ik vindt het te duur voor de tijd dat je kan rijden ;)
dus ik ben der voor de gezelligheid

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev