Advertenties


20 Juni Buggy rijden Breda

Gestart door matthew, 23 mei 2010, 00:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

ik heb al tegen me pa gezegt dat ie met mij mee gaat de 20ste maar nu nog ff een bevestiging van hem krijgen of ie uberhaubt wel mee wilt :P

Michel Veltman

hoezo vaderdag is een ''vrijwillige'' vader-dag ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Marc Brouwer

Zo een meeting bij mij om de hoek  :D

Ik zal eens kijken of ik hierbij zal aansluiten. Vorig jaar heb ik als eens in deze buggy's gereden en dat was een geweldige ervaring (gelukkig was het droog).  :D

Voor de mensen die gaan. Je gaat gewoon de openbare weg op dus botsen of asociaal rijgedrag zal niet gewaardeerd worden door de eigenaar. Er is genoeg ruig terrein om je op uit te leven maar besef wel dat de eigenaar in sommige gevallen hiervoor toestemming heeft gevraagd bij een aantal boeren om deels over hun terrein te rijden. Zou jammer zijn als hij dat niet mag.
"We Shall Not Be Moved"

Stefan

Als het bij je om de hoek is, helemaal een mooie gelegenheid om deel te nemen dacht ik zo.. Y :) !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

sijm138 (jesse)

waarschijnlijk ben ik er ook bij wil alleen wel ffies weten of het uitmaakt als je iemand mee neemt zonder rijbewijs?
mvg jesse
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Dennis Postma

Geen probleem maar diegene mag niet zelf rijden aangezien je een rijbewijs nodig bent om te mogen rijden.

sijm138 (jesse)

oke en uiteraard geld de zelfde prijs voor hem toch?
megane coupe 1.6E 98.
chevrolet camaro 5L V8 78.

Dennis Postma

Klopt, het is namelijk 50 euro per buggy. Dus 25 pp.

Stefan

Citaat van: Dennis Postma op 26 mei 2010, 20:20:56
Geen probleem maar diegene mag niet zelf rijden aangezien je een rijbewijs nodig bent om te mogen rijden.

HEBT..........  ;)

hahaha :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


matthew

Er mogen nog wat aanmeldingen bij dames en heren.

Ik moet de bevesteging van reserveren nog officieel getekend faxen,en dat is voor 10 buggy's en zit nu op 7 dus graag even snel aanmelden.

(het is een best strenge strakke organisatie)

Stefan

Wie wil er nou niet buggy rijden....!!!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Wil wel maar kan die dag niet  :cry:
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Michel Veltman

Citaat van: matthew op 26 mei 2010, 22:32:45
Er mogen nog wat aanmeldingen bij dames en heren.

Ik moet de bevesteging van reserveren nog officieel getekend faxen,en dat is voor 10 buggy's en zit nu op 7 dus graag even snel aanmelden.

(het is een best strenge strakke organisatie)

Ik laat het je morgenavond weten Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev