Advertenties


20 Juni Buggy rijden Breda

Gestart door matthew, 23 mei 2010, 00:02:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Beste leden,

Zondag 20 juni willen we gaan buggy rijden in omgeving Breda.

De meeting start om 13:00,dan verzamelen we op het terrein van 'Beleef Breda' Rijsbergseweg 241 Breda.
Dan kunnen we eerst even bijkletsen met elkaar om vervolgens om 14:00 te kunnen starten met de uitleg voor het Buggy rijden.Dit zal ongeveer een half uur duren.Vervolgens kunnen we 1uur lang gaan rijden.
Het is verstandig om oude kleren mee te nemen of regenpak,of schone kleding,want je kunt erg vies worden.

Je gaat met 2 personen in een buggy en kunt dan afwisselen met elkaar als bestuurder.
Je dient minimaal 18 jaar oud te zijn en in het bezit van een rijbewijs B om een Buggy te mogen besturen.

We gaan voor het ruige terrein.
Hier een link naar hun site: http://www.beleefbreda.nl/activiteiten/vervoer/bugrider-tour.html?gclid=CNuY7_qN5KECFcEsDgodaWAeaQ

De kosten voor deze activiteit bedragen €25 p.p.
(Wel een kleine maar,als we niet minimaal 14 personen halen dan kost het €27,50 p.p.
Ze rekenen €50 per buggy,dus vanaf 7 buggy's is dat €25 p.p.
Dus we moeten voor een even aantal zorgen!Maximale aantalis 44 personen.)

Dit bedrag is over te maken naar Rabobank Rotterdam 3963.62.605 t.n.v. RMC. Vermeld hierbij svp even je NAAM, LIDNUMMER en Buggy rijden.Het bredrag graag overmaken voor 16 juni.

- Het is mogelijk om uzelf op te frissen aan de wasbakken.
- Extra koffie, thee, chocomel of frisdrank bedragen € 1,00.
- U kunt ter plaatse ook regenpakken huren voor €5,-.


Dus zondag 20 Juni om 13:00 verzamelen bij Beleef Breda op de Rijsbergseweg 241 Breda.
Deze is te bereiken door op de A16 afslag Rijsbergen/Zundert te nemen. Daarna richting Rijsbergen rijden. Onder de Viaducten is het aan de linker kant aan de parralelbaan.

Inschrijven kan tot en met donderdag 10 juni d.m.v. een mail naar matthewmelssen@meganeclub.nl
Zet erbij als onderwerp Buggy rijden.
Betalingen graag voor zondag 13 juni.

Voor mensen die nog geen lid zijn maar mee willen doen en zich dan dus op de meetingdag lid willen maken,graag even apart aangeven in je aanmeldings mail dan kan voor deze keer het bedrag van lid worden ook gelijk betaald worden.
Dat is dan tegen een gereduceerd tarief van €20.(Dit komt er dan dus nog bij voor de lidmaatschap,ook dien je dan je forumnaam door te geven.

Omdat dit een betaalde meeting is en er vooraf een zekerheid moet zijn of je komt,kunnen we niet op de dag zelf gokken van iemand die niet lid is of deze persoon dan wel of niet komt,er zou dan namelijk nog niet betaald zijn en wel gereserveerd en dat is dan zonde.

We hopen op een mooie opkomst en een gezellige dag met zijn allen.

Gr. Matthew Melssen

Renault Megane Club

Opkomst lijst:

-Matthew en Floor
-Collin (2 personen)
-Koen (1persoon)
-Stefan (1persoon)
-Rick Sandbergen(1persoon misschien 2)
-Dennis Postma (2personen)
-Ruben v. Leeuwen (1persoon)
-Peter v. Oevelen (2personen)
-Nils (1persoon)
-Michel Veltman (2personen)
-Erwin ten Brinke (2personen)
-Benjamin Renon (1persoon)
-Rogier (2personen)

Tim

Klinkt erg leuk en had er graag bij geweest, zit alleen dat weekend op Ameland en mezelf opsplitsen is wat lastig  ;(
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

matthew

Doe je best zou ik zeggen haha.
Nee wat niet gaat Ti dat gaat niet he.
Helaas voor ons,maar ondaks dat wens ik je voor dan toch ook veel plezier op Ameland.

Colin

Is aanhang ook toegestaan?

Verder nog de volgende opmerking:

Het is Rijsbergseweg. Deze is te bereiken door op de A16 afslag Rijsbergen/Zundert te nemen. Daarna richting Rijsbergen rijden. Onder de Viaducten is het aan de linker kant aan de parralelbaan.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

matthew

Dankje Collin,gelijk even aangepast.

En uiteraard is aanhang ook welkom.

Colin

Matthew je hebt mail.

Tot 20 juni! !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Koentje

Matthew, van mij heb je ook mail

Joost

HELAAS ben ik 20 juni verhinderd !!!
Echt jammer  8)7

Rick Santbergen

Ik zal vanavond even mailtje sturen, maar hier wil ik zeker bij zijn  _o_

Dennis Postma

Mijn inschrijving zal ook zeker gaan komen.  !-!

Stefan

Klinkt zeer leuk:-) da's ook weer eens echt wat anders ook om te doen. Morgen als ik weer op mijn werk ben zal ik ff geld overmaken etc. Nils heb ik gisteren gesproken en die gaat ook, dus dan ga ik samen met Nils in zo'n buggy:-)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Nils


paikey

Ben er bij met 2 personen,zal nog een bevestegings mail sturen!

matthew

Gaat lekker zo in ieder geval.
Heb er ook zin in en is idd een keer totaal iets anders.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev