Advertenties


Meetingideeen 2010

Gestart door matthew, 6 december 2009, 23:46:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

met zen alle van de zomer na scheveningen ;) kost bijna niks en toch enorm gezellig:P puur voor de team building :P en zo krijg je toch een goeie band met je mede clubgenoten ;)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marius.

Haha vissen, das echt niet voor mij weggelegd, beetje naar een touwtje aan een stokje van 300 oi staren, lachuh joh :P
(niet verkeerd bedoelt naar degenen die wel van vissen houden :P)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Dirk Kuipers

Heje! Wou net zeggen.. :)
Mooie sport man!
Vooral palingvissen vind ik erg leuk. Alleen als 't lekker weer is trouwens..

lúk

doe dan maar karper vissen met biertje der bij  :q
die piepers gillen wel als je beet hebt  >:D

Marius.

Doe mij maar gewoon paling op me bord, heerlijk!
Maar om hem nou zelf te gaan vangen, nee sorry :P
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Rogier

paling en karper vissen jullie zijn wel luie vissers zeg :P wachten tot het piepertje gaat hahaha
snoek of snoekbaars vissen is pas mooi lekker actief bezig zijn ene kribbe proberen zit er niks op na de andere ;):P

lúk

ja roog ik geniet liever vant mooie weer en een biertje als ik vis  :q
lekker ontspanne duz  wil ik geen in spanning  :D

Rick Santbergen

In het verleden is een gedeelte van de club toch ook keer naar meeting in Engeland geweest?  (of zit ik nu fout?  8)7 )
Kan zoiets ook nog een keer, zeker aangezien een gedeelte van de club op het engelse forum zit?

Stefan

Nouja, een gedeelte...
Dat waren Jan, Pien, Kenny en Nick (volgens mij)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: Rogier op 15 januari 2010, 15:54:30
met zen alle van de zomer na scheveningen ;) kost bijna niks en toch enorm gezellig:P puur voor de team building :P en zo krijg je toch een goeie band met je mede clubgenoten ;)

Zeker leuk en gezellig Y !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tim

Na het ijskarten hebben we daar langs de kust (kijkduin oid) wel eens een terrasje gepakt !-!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dirk Kuipers

Als mijn auto straks klaar is wil ik er een keer mee naar Frankrijk toe.
Misschien kan dat in combinatie met een clubreisje als er meer mensen mee willen.
Zal alleen niet in 2010 worden voor mij, auto moet dan wel helemaal klaar zijn.. :P

matthew

Lijkt meallemaal wel leuk.

Ik zat net nog oude meetingfoto's te kijken en misschien geen heel weekend maar een dagje nurnburgring lijkt me ook leuk.

Vroeg vertrekkenom al rond half 9 daar te zijn.

Dennis Postma

#44
Dat is altijd goed.  !-! Ben er afgelopen jaar ook een paar keer geweest, nog niet zolang geleden een weekendje met Stefan. Maar ook een dagje (1-7-09), wat je dan zoal tegenkomt is best leuk om te zien, hier een kleine impressie:




Het is prima in een dag te doen. Het complex achter de hoofdtribune is nu ook helemaal klaar. Nieuw museum, achtbaan, aantal zaakjes met wat exclusieve auto´s waar je op je gemakje rond kunt kijken zoals Stefan dus ook deed:


Of dat ik eindelijk eens naast mijn droomauto kon poseren  :9~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev