Advertenties


Meetingideeen 2010

Gestart door matthew, 6 december 2009, 23:46:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

#15
Dat buggy rijden lijkt mij ook erg leuk om eens een keer te gaan doen.  !-!

Karten met kwalifikatie en finale lijkt me ook eerg leuk om een keer te doen.  Y


Stefan

#16
@ Matthew,
Ik heb dit topic ff hierheen verplaatst.
Er was namelijk ook al een topic van vorig jaar hier omtrent meeting ideeen voor 2009, dus dan maken we hier meetingideeen 2010 van Y :)
Bovendien kunnen dan meer mensen ideeen aanbrengen behoudens leden.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

aangezien automania 2010 niet doorgaat is het misschien leuk om een weekendje weg te doen met de club ;)
of een dag na een pretpark ofzo zo leer je mekaar ook nog net weer een beetje beter kennen.
ik zie het wel als een positief iets.

of om een eigen openings meeting te houden om het nieuwe bestuur in te wijden :P en om te zien wie wat doet (voor de mensen die sommige personen nog niet kennen)

zijn maar een paar ideetjes wat zeer gezellig kan zijn ;)
en als je met een grote opkomst heb bij een pretpark heb je gelijk veel bekijks van uit de andere gasten van het park :P

ik merk het wel of het leuke ideetjes zijn

groetjes

paikey

moeten juist iets zien te vinde om de genen die alleen maar op het forum zitten ook de straat op te krijgen,zo ben ik ook lid geworde.
Dus ik zeg,de forum meeting blijft een topertje denk ik..... !-!

Stefan

#19
De RMC meets forum leden meeting bedoel je Y
Dat was idd een toffe meeting en is al vaker voorgesteld !-!

@ Rogier
Ook een leuk idee idd.
Echter zullen de kosten veel mensen (weer) weerhouden vrees ik..
Die pretparken zijn niet bepaalde gratis meer tegenwoordig helaas.. :neen:
Maar zeker te overwegen !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

de pretpark prijzen zijn inderdaad niet goedkoop alleen als we bijvoorbeeld een datum prikken voor in de maand mei of juni bijvoorbeeld dan kan iedereen wat geld aan de kant leggen voor die dag toch ;) zo zie ik het dan hoor :P

lúk

Citaat van: Stefan op 13 januari 2010, 23:06:13
De RMC meets forum leden meeting bedoel je Y
Dat was idd een toffe meeting en is al vaker voorgesteld !-!

@ Rogier
Ook een leuk idee idd.
Echter zullen de kosten veel mensen (weer) weerhouden vrees ik..
Die pretparken zijn niet bepaalde gratis meer tegenwoordig helaas.. :neen:
Maar zeker te overwegen !-!

middagje snowboarden/skie @ zoetermeer pakeerplek zat  o-)

slip curssus
dagje zandvoort racen  :q


Benjamin Renon

Wacht nog even de meetingkalender af... ;) Een voorstel ligt klaar voor bespreking tegen het einde van de maand. Hier kunnen misschien nog wel interessante zaken inzitten.

Maar dit soort ideeen zijn wel diegene die we zoeken. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Ja, daar heb je gelijk in, maar dat geld ook voor ander meetings (die goedkoper zijn)
Heb niet het idee dat mensen geld opzij gaan leggen.
Kijk maar eens naar de magere olpkomst tot nu toe op de aankomende meeting, waar je ook nog eens de mensen van het bestuur kan zien/spreken/horen en ook karten in heats...
Uiteindelijk komt het er toch op neer of je er voor gaat of niet..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ja je hebt gelijk stefan ;) ik was er ook niet bij hoor met karten en bowlen geef ik eerlijk toe maar sommige dinger toen des tijd bij mij privé omstandigheden moet je toch voor laten gaan en ik persoonlijk lees sommige dingen ook veelste laat dan wil je wel maar kan je niet omdat het geld al bijna op is :P en daar ben ik echt een kei in hoor geld opmaken :P
mij lijkt het in iedergeval leuk

en wat voor ideetjes ben je na op zoek benjamin ?

Stefan

Alle ideeen zijn gewoon welkom (lijkt me)
Mits een beetje redelijk haalbaar lijkt me Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Ideeen die haalbaar zijn, vrijwel kostenloos zijn en in vrij kort tijdsbestek te realiseren zijn, die geven de voorkeur.
Alleen kosten sommige activiteiten nu eenmaal geld.

Maar wat Stefan zegt klopt. Je moet er wel tijd voor vrij kunnen maken wil je iets bijwonen. Aangezien we de kalender vrij vroeg plaatsen, dan zou er ook rekening mee gehouden kunnen worde. Alleen het soort activiteit ligt nog niet vast, maar de data wel al. Ook proberen we ruim van te voren een mailing de deur uit te doen en een topic te openen en nog eens een herinnering te sturen. Lijkt me voldoende tijd om aan te melden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

Uiteindelijk blijft het een kwestie van motivatie hebben of niet.. Y ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Joey Voormolen

Zo tour tocht met een ritsje meganes vond ik ook wel heel gaaf.
Maar kost wel veel tijd en energie om dat te organiseren.
Lowered M3C GT

Marius.

@ Rogier
Zoiets lijkt me nou echt leuk, gewoon met zo'n horde dikke Megane's voor de Efteling parkeren :P
Geniaal :P
En daarnaast als de groep groot genoeg is krijg je vaak groepskorting bij Pretparken.
Het probleem is dan alleen weer, de een houd van dikke achtbanen en de ander gaat liever naar een dierentuin (ik noem maar wat en neem mezelf als voorbeeld want ik heb hoogtevrees een achtbaan krijg je mij niet in :P)
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev