Advertenties


20 mei YoungTimer Event

Gestart door YoungTimerEvent, 26 januari 2012, 19:36:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

YoungTimerEvent

Beste forumleden,

Op zondag 20 mei 2012 is het zover: het allereerste Youngtimer Event van Nederland: Forever Young.
Met deze mail nodigen we uw club uit voor de geplande informatiebijeenkomst voor autoclubs op zaterdag 11 februari.


LOCATIE
Het DRU Industriepark in Ulft vorm het unieke decor voor de allereerste edtitie van het Youngtimer Event. Op een terrein van meer dan 10 hectare zullen youngtimer liefhebbers uit Nederland, Belgie en Duitsland elkaar ontmoeten.

EXPOSITIEHAL
Het kloppende hart van Forever Young is de monumentale SSP Hal van 5000m2 op het DRU Industriepark. Deze wordt ingezet als expositiehal, waarin prachtige youngtimers, onderdelen en automobilia zijn verzameld. Ook aan koop- en verkoop is gedacht: op het DRU Park bevinden zich diverse youngtimer pleinen, waar particulieren en bedrijven hun auto te koop kunnen aanbieden.

CLUBS
De aanwezigheid van clubs op het evenement vinden we erg waardevol. Sterker nog: onmisbaar. Het zorgt voor een goede sfeer met enthousiaste liefhebbers, mooie youngtimers en veel gezelligheid. Daarom willen we ook uw club van harte uitnodigen op ons evenement.

INFORMATIEBIJEENKOMST
Om een indruk te krijgen van de sfeer, ruimte en mogelijkheden nodigen we u op zaterdag 11 februari uit voor een rondleiding op het DRU Industriepark. Tevens presenteren we onder het genot van een kop koffie onze plannen om het Forever Young tot een groot, en jaarlijks terugkerend succes te maken! De bijeenkomst start om 10.00u en duurt tot ongeveer 12.00u en vindt plaats in de DRU Cultuurfabriek (Portiersgebouw).

CLUBAGENDA
Voor nu vragen we jullie alvast om Forever Young op zondag 20 mei 2012 in de clubagenda te zetten.
Voor info, logo's en rechtenvrije afbeeldingen kunt u terecht op onze website onder het kopje Pers.

AANMELDEN
Om aan te geven wie er namens uw club aanwezig zullen zijn op de clubbijeenkomst op zaterdag 11 februari, verwijzen we u graag naar het aanmeldformulier op onze website:
www.youngtimerevent.com

Met vriendelijke groet,

Amber Heering
YoungTimer Event | 20 mei 2012 | DRU Industrieparik Ulft
info@youngtimerevent.com

Rogier

Dat is lekker in de buurt Y bijna een thuis wedstrijd ga denk wel even een kijkje nemen.

Karin


Rogier

Even deze weer omhoog halen, aangezien het al redelijk dicht bij komt. Gaan we hier heen met een mooie groep ?

Roadkill (Michiel)

ik niet,ik heb geen youngtimer,en rij de toerrit van de clioclub dan in mijn geboorte streek
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

josje


Edwin Postma

Dan is ook die toertocht met de clio club josje.
Je laat mij en Erik tog niet zitten? ;( ;)
Truckertje

josje

klopt. vergeten ik haak mij bij deze meeting af

Edwin Postma

Was al bang dat ik alleen moest ;)
Back on topic 8)7
Truckertje

Rogier

Gaan hier nog iemand na toe ?

Rick Santbergen

Helaas kan ik niet, we krijgen bezoek die dag. (pffh wat huiselijk :x)

Rogier

Je wordt erg burgelijk Rick :D

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev