Advertenties


Oranjerit Katwijk aan zee Zaterdag 7 Mei 2011

Gestart door megcab2000 (Verkocht), 22 maart 2011, 15:44:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Ze geven wel snel reactie en ben ook welkom. !-!

We kunnen wel afspreken om vanaf een bepaald plek samen op te rijden.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

Ik kom ook :) tenminste wacht nog op een inschrijf formulier, en neem ook een vriend mee met zijn mazda :)

Laurens Klein

pfff....vorige week de oldtimer uit de stalling gehaald maar na paar km rijden viel hij helaas uit. Volgende week de ontsteking nakijken en vervangen zodat hij klaar is voor deze rit. De Citroën is de grootste auto die we hebben wat leuk voor de kinderen is dus hopen dat het een beetje meevalt.

megcab2000 (Verkocht)

#33
Laurens, geef de hoop niet op :-)
Gaat lukken als dat blokkie warm is warmgedraaid. Die oude tijd met contactpuntjes en verstelbare ontstekingen kan ik me ook nog herinneren.

Rogier, ik stuur je die bijlages met inschrijfformulier binnen een half uur per mail door. Update: verstuurd.
Heb geen flauw idee hoeveel wagens ze nog zoeken.
Maar dan zouden met al 8 van deze club zijn  !-!

Hopenlijk tot ziens,
willem
(Almere)

Megane is verkocht

Benjamin Renon

Is er al wat meer info bekend? Wacht nog op de laatste details ivm het eventueel regelen van een overnachting.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

ik zou het niet weten, ik heb nog niets gehoord.

Benjamin Renon

Volgens mijn mail zouden rond 24 april de laatste details bekend worden. ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Dan zullen we de komende dagen wel wat horen denk ik zo.

megcab2000 (Verkocht)

#38
Ja, heb ook nog niets gehoord.
Maar dat komt nog hoor.
Het geval wil, dat de vrouw(voorzitter van gehele Oranjeweken) die tig jaarlang de emailcontacten onderhield zelf ernstig ziek schijnt te zijn en het overgedragen heeft.

In de bijlages die ik jullie gestuurd heb staat de verzamelparkeerplaats voor alle deelnemers aan de Noordduinen te Katwijk aan zee.
http://www.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Buitensluis,+Katwijk&aq=1&sll=52.21142,4.407728&sspn=0.008086,0.022724&ie=UTF8&hq=&hnear=Buitensluis,+Katwijk,+Zuid-Holland&ll=52.210644,4.400711&spn=0.008086,0.022724&z=16
Kwestie van opvallende wagens volgen en je komt er vanzelf of iedereen in die regio kent dat zeer grote P-terrein direct aan de zee.
Vanaf een uur of 11.00 daar aankomen, aanmelden in de feesttent en daar krijg je een startnummer/pakket/enz.
De route ,start 13.00 uur, is simpel ...gewoon achter je voorgaande deelnemer aanrijden. De politie houdt de kruispunten vrij, verdwalen lukt je niet.

Ik houd ook m'n oude cluppie, de mx-5owners, in de gaten. Die hebben ook nog geen verdere info ontvangen. Maar doorgaaan doet het zeker hoor!
Zelf heb ik al met een paar afgesproken rond 10.30 uur net voobij Schiphol (vanaf A'dam gezien) op het parkeerterrein DEN RUYGEN HOEK WEST brugrestaurant over de A4 .
Daarvandaan rijden we met een paar auto's gezamenlijk het laatste stukje via A44 naar Katwijk.
http://www.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=DEN+RUYGEN+HOEK+WEST&aq=&sll=52.262799,4.690819&sspn=0.063038,0.181789&ie=UTF8&hq=DEN+RUYGEN+HOEK+WEST&hnear=&ll=52.261644,4.690819&spn=0.032623,0.090895&z=14


Als je de weg kwijt raakt of in file staat en wat later bent, ben ik te bereiken op xxxxx

Geen zorgen, die dag is altijd zeer goed geregeld. Honderd auto's doen er zeker weer mee voor de >100 kinderen.

Tips: neem een kussentje mee voor zo'n kind ,sommigen zijn nog klein en zijn dan amper zichtbaar voor omstanders.
Heb je nog een oranje voetbal toeter of claxon, ook mooi.
Van teveel snoep worden ze vast misselijk, maar bij warme dag neem ik wel een flesje water voor ze mee.

Megane is verkocht

Laurens Klein

Nou, vandaag mijn Citroen gerepareerd dus ik ben klaar ervoor.
Bleek een combinatie van meerdere onderdelen te zijn waardoor hij neit goed liep.

Had me alleen vergist in de datum. Dacht dat het aanstaande weekend al was maargoed, dat maakt opzich niets uit. Had er alleen erg veel zin in. En hopen op fatsoenlijk weer.


megcab2000 (Verkocht)

Mooi Laurens, we zien je zeker met die Citroën op aanhanger aankomen daar, makkelijk te herkennen.

De weer-online verwachtingen veranderen elke 6 uur, maar reken gerust op 17 graden en dichtbij zee is er meestal amper bewolking.
Heb voorgaande jaren, eind april, in ieder geval open gereden, met rood hoofd.

gr,
willem
Megane is verkocht

Laurens Klein

haha dat is mooi. Tis idd te hopen dat het niet regent. Voor de rest maakt de temperatuur minder uit.

Hoeveel mensen van de meganeclub doen nu eigenlijk mee?

Karin

Volgens mij een stuk of 8 a 9 maar ik kan het mis hebben.

Rebecca Fontijn

american style was het toch ??? dan haal ik mn chaps weer ff van zolder  :q

Karin

Als je er maar netjes een spijkerbroek onder doet Rebecca  :D : o-)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev