Advertenties


7 april 2013 Seizoensopening 2013 Renault Tuning Club

Gestart door Xanquezer (Frank), 10 januari 2013, 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

josje


Rebecca Fontijn

@josje ik heb het niet alleen gedaan he......wat roy geregeld heeft heb ik afgemaakt  !-!

Ard Klok

Zoals beloofd hier nog wat foto's van de meeting.







En voor de liefhebbers hierrrr de rest.

Dennis Postma

Zo te zien werd mijn kleurtje nog wel vertegenwoordigd. :q

Tedo

Arrrghh, die witte RS met 315 in Halfords letters erop. Dat je trots bent op die extra paarden oké, maar niet zo... 8)7

Guido

Vind het eigenlijk best subtiel gehouden en goed staan bij het chroom in de lampen.
We kennen in de RS III de 250 en 265 uitvoering waarom mag er dan geen 315
aangegeven staan? Ben zelf best kritisch in deze dingen maar ik vind dat je best
aan mag geven dat het geen standaard uitvoering is mits dit niet "over de top" is.
Daar draait het toch o.a. om bij de Renault tuning club? Natuurlijk kun je van mening verschillen over de kwaliteit van de cijfers, wanneer je ergens een mooiere kwaliteit te koop weet
dan hoor ik dat graag. Ze zijn trouwens van vrijwel dezelfde kwaliteit en vorm dan
het kleine chromen RS logo boven de voorbumper wat standaard vanaf Renault wordt gemonteerd. Misschien dat dit ook niet jouw ding is maar ok. smaken verschillen. Wanneer
ik de onderste foto zie met "renault" en daarboven "megane" zien deze er toch ook alles behalve beter uit? Daar hoor ik je dan niet over? Beetje flauw en gezocht vind ik het wel!
Verder niets positiefs te melden?

Roadkill (Michiel)

Eerlijk gezegd ben ik het wel een beetje eens met Tedo, niet zozeer omdat het misschien Halfords CIJFERS zijn, maar meer dat het op een BMW logo lijkt.... (ik verwachtte er eigenlijk stiekum een d-tje achter :D) Oftewel vind het prima dat je extra paardjes vermeld, en hoe je het doet mag ieder voor zich zelf weten,maar ik persoonlijk had het anders gedaan, verder was het btw een erg nette RS  !-!
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Guido

Hoi Michiel,

Hoe had jij het gedaan dan?

Ideeën zijn welkom!

Roadkill (Michiel)

#383
Citaat van: Rebecca Fontijn op  9 april 2013, 07:45:09
@WouteRs ja hoor de dropjes zijn bij de stand op gegeten en de fles wijn staat hier te pronken op de bar  :D ....ik vond het een geslaagde meeting met goed weer en ben stiekem trots op mezelf dat het goed gegaan is (met wat hulp van Rick en Matthew)....
Op naar de volgende meeting  _o_

Kuch proest "transport" hoest "prive chauffeur" kuch   :D :D :D

@Guido, of een plaatje laten graveren in de stijl van orgineel, of een knappe sticker laten maken, maar persoonlijk niet zo (maar ik ben dan zeg meer ook niet van de Chroom (kleurige) logo's). Maar nogmaals, dit is mijn mening en die doet er niet toe aangezien het niet mijn auto is ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

#384
@Michiel: scherp, het zijn cijfers. Maar wel van de Halfords.

@Guido: is het jouw auto, of neem je het op voor de eigenaar?
Ik vind het namelijk verder een hele mooie RS, en ook nog eens met (veel) meer vermogen.
Dan doen die cijfers van de Halfords m.i. afbreuk aan het geheel. Er zijn mensen die hun complete website met die letters op hun "kont" hebben staan...

Misschien zijn dit al beter bij de auto passende cijfers, en dan misschien in rood i.p.v. chrome?

Hoe ik het zou doen? Erop laten staan wat er standaard hoort (want dat is er nu af?), of nog leuker: er TCe of GT line op plakken (en dan lachen bij het stoplicht).

Guido

Tedo/Michiel,

Ben de eigenaar en begrijp jullie standpunt in deze. Ik zal er nog eens goed over nadenken
en andere RS bezitters vragen hoe zij erover denken. Wanneer ik 315 niet stijlvol kan aangeven
dan liever helemaal niets. Ben van huis uit eigelijk helemaal geen logo of type man maar vind
het jammer dat ik dan nergens op een stijlvolle manier aan kan geven dat het geen standaard 250 is. Heb er in de 1,5 jaar dat ik de auto nu heb best wel veel aan gedaan. Hebben jullie welllicht nog andere ideeën?

Tedo

@Guido: ik heb wel een idee. De auto die op mijn "wenslijst" staat is een Megane III estate 220.
Helaas heb ik niet de centen om een dergelijke auto nieuw aan te schaffen, dus ik hoop t.z.t. een goede gebruikte te kunnen vinden (en anders een GT 180).
Bij die estate 220 heeft Renault heel subtiel op de B-stijl aangegeven dat het geen "gewone" GT 180 is:



Dan zie je ook meteen wat een passend cijfer/lettertype is. Misschien zoiets doen bij jouw RS (dan met RS 315 erop)?

Benjamin Renon

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Guido

Hoi Tedo

Bedankt voor je idee. ziet er zeker stijlvol uit. Ik heb geen B-stijl maar een dergelijk
gegegraveerd plaatje met RS 315 zou ik dan ook op de kofferbak kunnen plakken
net zoals het Renault sport logo wat er standaard op zit. Zou dan de RS letters
die boven de bumper zitten exact na kunnen laten graveren met daarachter in
dezelfde vorm 315. Nu nog een bedrijf zoeken die dit kunnen! Idee?

Guido

Tedo/Michiel,

Ik haal morgen dan eerst maar de 315 cijfers eraf!!

Bedankt voor jullie oprechte mening in deze!

Guido

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev