Advertenties


7 april 2013 Seizoensopening 2013 Renault Tuning Club

Gestart door Xanquezer (Frank), 10 januari 2013, 23:12:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Nee, bij Pierre staan er 24 in, en Lennart heeft het over foto 029.
Maar hij is lid nu (zo te zien), dus aan zijn avatar kunnen we z'n Megane herkennen.  Y

Ard Klok

Was zeker een geslaagde meeting. Erg gezellig en mooi weer. Gemaakte foto's zal ik later deze week wel uploaden.

Dominique Reijerink

Bij pierre staan er 24 foto's in die allemaal een eigen nummer hebben. Idd nr 029 staan een paar meggy's  !-!

En de fb link werkt hier ook super  Y misschien sensor stuk in je muis? Ff uitlezen dan  :D
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Dante

@Tedo: Nope, ik ben nog geen vriendjes met Jeroen :D
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Tedo

Citaat van: Dominique Reijerink op  8 april 2013, 17:19:50
Bij pierre staan er 24 foto's in die allemaal een eigen nummer hebben. Idd nr 029 staan een paar meggy's  !-!

En de fb link werkt hier ook super  Y misschien sensor stuk in je muis? Ff uitlezen dan  :D

Zal er misschien aan liggen dat ik het op de iPad bekijk (dan zie ik ook die fotonummers niet)

Dante

Ik heb al vaker problemen bij jou & Fb via hier opgemerkt... Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dominique Reijerink

Daarom koop ik niets elektronisch met een I ervoor. welk soort je ook hebt het komt allemaal op I-paid (Ik heb betaald)
In bezit van Renault Mégane II Grand Tour 1.6 16V
Een leeg glas bier is hetzelfde als een bh aan de waslijn, het beste is eruit.

Roadkill (Michiel)

Ik heb dus nooit probs met veeboek, maar ik kan dus ook de foto's niet zien :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeroentune

 :) :) :) :) :) grappig Michiel .. i paid ...... ik ben ook geen I fan maar dat is niet deze discussie ..  ik zal de boel ook effe op foto bucket gooien dan kunnen we allemaal kijken ..
en ik wil ook wel lid worden .. had zondag ook gekund,  maar kwam er niet van ..


Jeroen
Semper Fi ..

Paul

Ben ook heel even geweest met de Laguna (had hem langs de straat geparkeerd)
1 Rondje gelopen en even met matthew en floor gepraat en daarna weer terug.
Was een mooie meeting, goed opgezet en mooie lokatie.
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

WouteRS

Iedereen onwijs bedankt voor de grote opkomst en de gezelligheid. Het was een heerlijke dag met een super opkomst!!!

@Rebecca, is ons presentje nog goed terecht gekomen?? ;)

Benjamin Renon

Ondanks het wisselende licht toch nog alles uit de hand kunnen schieten. Hier alvast een klein deel restant volgt nog.













Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin


Roy (Coup a One)

Zo te zien heeft ieder het wel naar zijn zinnen gehad en heb ik naast de communie er alsnog niet bij kunnen zijn omdat mijn oma vrijdag op zaterdag is overleden, en de familie slechts bij elkaar wilde zijn _o_ Ook deze week zal het vanuit mijn zijde rustig blijven :cry:

Rebecca Fontijn

@WouteRs ja hoor de dropjes zijn bij de stand op gegeten en de fles wijn staat hier te pronken op de bar  :D ....ik vond het een geslaagde meeting met goed weer en ben stiekem trots op mezelf dat het goed gegaan is (met wat hulp van Rick en Matthew)....
Op naar de volgende meeting  _o_

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev