Advertenties


03/04 Mei - Full-speed 2008

Gestart door Reinier Goorden, 18 april 2008, 20:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marissie

vond het zeker een geslaagde dag gister..  :) mooi weertje erbij.. dat is wel te zien aan me gezicht me zonnebril staat er een klein beetje in..
mooie foto's van iedereen..
Vandaag stonden ze er ook weer netjes bij zo te zien op de foto's..  !-!

me foto's is bezig met uploaden die komen er zo aan..

michel81

zo mensen net weer thuis ben nog even wezen buurten maar zag er weer leuk uit hoor !.
en lex en jochem ook nog gefeliciteerd met jullie plaatsen !-!.
ga nu lekker uitbuiken ;)

Marissie

foto's komen morgen laptop doet beetje raar  :?

michel81

he en ik maar wachten op die foto's van je ;(

rs50jochem


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

MB82

Afgelopen zaterdag ook naar Full-Speed geweest. Het was weer de moeite waard !-! Ik mis mijn Megaantje wel hoor nu ik jullie auto's weer heb gezien ;) Vanmiddag nog Jan en Avmj gespot op de A50 -- Voor de foto's klik op de link:

http://www.mijnalbum.nl/Album=LVWK8UCE




Paultje

ben blij dat je mijn auto ook nog ff op de foto hebt gezet  :) ;)

snappie

Bart Van de Sande

Het was weer een gezellige dag. Leuk naar huis kunnen rijden met opendak.sorry Pien
En vandaag allemaal aftersunnen denk ik.

Marissie

haha jah beetje raar heb toen het showmodel gekregen van me laptop en usb en verwisselbare schijven zijn vergrendeld door acer elock.. maar als ik dat wil ontgrendelen heb ik natuurlijk een wachtwoord nodig.. en kan me niet heugen dat ik er een wachtwoord op heb gezet.. zal vanavond wel ff via de andere computer doen.. vanavond zullen de foto's erzijn  :q

peterachterop

Zo jochem dat is netjes.

Wist niet dat je daar ook aan meedeed nadat de megane cc verloren was gegaan.

Is er gewoon een top 100 gemaakt of heeft iedereen ook een plek?

rs50jochem

Ik ben gewoon met m'n jaarkaart waar de CC op stond met kenteken enzo daar naartoe gegaan en bij het overhandigen tijdens de keuring keken ze even raar ernaar maar toen hadden ze al snel zoiets van what the F*CK dit is ook goed..

Gisteren bij het ophalen van de beker op het podium zei ik nog dat het niet klopte en ze zeiden meteen; ja dat hadden we gezien maar dit is helemaal een topper dus geen probleem en ze krassen zo Megane door en schrijven er R32 op.. Haha..

Geen ranking, gewoon 100.. Aluwel ik wel pas na 92 andere namen opgenoemd werd in de top 10..  -- :P (Sorry Alex is een grapje..!)

peterachterop

haha,

Had eerst ook zoiets van ik houdt de jaarkaart maar heb hem doorgestuurd (via automaxx) aan de nieuwe eigenaar.

Welke er volgens mij niet is geweest.


Alex Verloop

Citaat van: RS50Jochem op  5 mei 2008, 11:27:40
Geen ranking, gewoon 100.. Aluwel ik wel pas na 92 andere namen opgenoemd werd in de top 10..  -- :P (Sorry Alex is een grapje..!)

Dan ben je boven de Nummer 1 Show & Shine van zondag geeindigd (mijn buurman; Ford Focus) Dus dan heb je met recht een mega(ne) vette ride Jochem :P.

Iedereen bedankt voor de complimenten over de achterklep. Jochem >> Feli! (toch nog op het nippertje :D).

Iedereen tot zondag neem ik aan :)

MB82

Citaat van: Paultje op  5 mei 2008, 06:46:33
ben blij dat je mijn auto ook nog ff op de foto hebt gezet  :) ;)

Zo'n mooie wagen gaat bij mij op de foto !-! Ik heb zelf ook even na de Megane een Astra gehad (2.2 16v), maar dan de babyblauwe (KLM :P) versie.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev