Advertenties


03/04 Mei - Full-speed 2008

Gestart door Reinier Goorden, 18 april 2008, 20:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alex Verloop

tot straks maar weer allemaal  !-! drive save :D

Paultje

ja eerst nog ff onder een waterstraal doorlopen.. Me ogen kenne nog niet echt open......
snappie

Floortje

hier zijn we ook al op en zullen zo weg rijden tot strx

--

Michel Veltman

- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Cijs

was gezellig Y

ik was denk ik dankzij het motorfiets rijden als snelste weg maar het aanduwen van de motor bleek achteraf een stukke dynamo, dus ik weet weer waarom ik lid ben van de ANWB, net bij heteren stopte de motor ermee..........
gelukkig dankzij een flinke oplaadbeurt vd accu nu net thuis kunnen komen, dus van de week dit zsm laten vervangen door de dealer (wat een geluk bij een ongeluk, 2 weken nog binnen de garantieperiode)

foto's van mij volgen.

rs50jochem

Was een lekkere dag.. Mooi dat Michel Dolman ook even kwam buurten..!
Zelfs de eigenaar van een Carwash waar ik vaak kom was gekomen om m'n auto te bekijken.. Over fans gesproken..  8)7

Ik heb geen foto's.. Heb ook geen nieuwe ideeën opgedaan voor de toekomst..

Benjamin Renon

Vandaag weer geweest, maar was 's morgens een beetje brak... de rest van de tijd heb ik lekker genoten van het zonnetje...

Ik heb wel nog een paar foto's gemaakt...
http://www.mijnalbum.nl/Album=ZN6FGWMZ
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Reinier Goorden

Ik kon het natuurlijk niet laten ook nog even m'n gezicht te laten zien in Rosmalen ;)
Het weer was perfect en Matthew had alles goed voor mekaar als chef clubstand. Ik wil iedereen bedanken die er dit weekend heeft gestaan en ook de mensen van de crew bedankt. Als ik de verhalen mag geloven was het weer een geslaagd weekend.  !-!

Decepticon#1

Zo, na een lange rit weer thuis. Wat had ik een last van mn ogen onderweg...man! Maar, dat mag de pret niet drukken. Het was erg gezellig, alles was prima geregeld en het weer was goed! Lex en Jochem nogmaals gefeliciteerd met de Turtle wax top 100 plaats!

matthew

Ja het was wderom weer een gezellige dag.

Lex en Jochem nog een keer gefeliciteerd met de top 100.

(Alleen Jochem,het is geen megane he  haha).


Jan van Heteren

Was vandaag weer gezellig mensen !-!
Meganomaniac

matthew

@Michel C.

Maar goed dat je dan nog zo ver bent gekomen,en toch ook nog thuis geraakt bent .

Ik ben de foto's van vandaag aan het uploaden,zitten ook de misgegane foto's van gister bij.
Ook wat vrouwelijk schoon gefotograveerd.

Michel Cijs

gelukkig idd, anwb was er ook binnen een 20 minuten dus uiteindelijk viel het allemaal wel mee
dinsdag snel een afspraak maken zodat de dealer hem kan komen oppikken en fixen, want wil volgend weekend met dat mooie weer wel weer gaan rijden Y

hierbij overigens mijn foto's met een 'gepast' aantal foto's van wat 'dames' natuurlijk ;)
http://www.mijnalbum.nl/Album=IT3EAPGQ


matthew


Niels van Dijk

De club stond er weer netjes bij  :) Mijn complimenten !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev