Advertenties


03/04 Mei - Full-speed 2008

Gestart door Reinier Goorden, 18 april 2008, 20:32:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Reinier Goorden

Beste leden,
onder de aanmeldingen voor de clubpresentatie zijn na beraad de geselecteerden voor Full-speed 2008 bekend.  !-!

De selectie van de RMC voor Full-Speed 2008 in Rosmalen is als volgt:
Zaterdag
Wesley Plugge
Benjamin Renon
Mariska Schoonbeek
Michel Veltman
Matthew Melssen
Dirk Kuijpers Dirk is nog druk met zijn project dus moet helaas verstek laten gaan.

Reserve:
Crew: Remko de Wilde (ovb), Matthew Melssen, Paul Klaverdijk

Zondag
Kenny Matheus
Bart van de Sande
Jan van Heteren
Matthew Melssen
Peter van der Meij

Reserve: Benjamin Renon
Crew: Marc Brouwer, Michel Cijs, Paulien Stoker

Reinier Goorden

Willen diegene die nog niet gereageerd hebben op de mailing voor wat betreft de selectie dit alsnog doen?  Y

rs50jochem

A, hier is het Full-Speed topic.. Haha..


Ik kom Zaterdag zowiezo, het is alleen even kijken of ik met de R32 bij de Top100 selectie mag staan.. Ik heb gemaild met de vraag of ik met hem mag komen in plaats van met de CC, ik heb daar geen reactie op gehad maar blijf wel mailtjes krijgen omtrent het evenement en waneer ze mijn auto willen keuren dusja..  8)7

Reinier Goorden

Hebben we der allemaal zin in mensen?? Laten we hopen op 2 mooie dagen als afgelopen weekend voor wat betreft het weer  Y

Alex Verloop

inderdaad ff hopen op wat beter weer ;) Voor de rest heb ik er wel zin in :D

Benjamin Renon

Heb er nu al zin in.... Ik hoop ook op wat beter weer. Als het net zo wordt als afgelopen weekend zou dat erg mooi zijn...
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Jacob

De kop van het topic moet trouwens wel ff aangepast worden, zag net op de RMC kalender dat het zaterdag de 3e is en zondag de 4e.

Tim

Scherp van je Jacob ;)

(Ik denk overigens dat ik niet heen ga)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

meg-freak


Stefan

Ik en Nils komen hoogstwaarschijnlijk zaterdag ook ff koekeloeren... Y :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Wesley88

Ik heb er zin in :)
Ik heb gister me show kentekenplaten opgehaald en morgen lekker me auto wassen :)

Michel Veltman

Citaat van: Stefan op  1 mei 2008, 19:10:51
Ik en Nils komen hoogstwaarschijnlijk zaterdag ook ff koekeloeren... Y :)

!-!

Morgen maar weer eens flink de poetsdoeken tevoorschijn halen om auto weer te laten glimmen Y
Het is iig weer eens wat anders dan met verhuisdozen te slepen :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Nils

En ga je dan ook naar de bakker om een verjaardagstaart te kopen Michel? :D

Michel Veltman

euhm heb mn moeder al lief aangekeken om *iets* eetbaars te regelen voor de aanwezigen zaterdag (iig de mensen die er staan..voor de gasten is het motto op=op ;))

Ben zelf alweer morgenochtend op pad en ma gaat toch te shoppen dus meteen boodschappenlijstje ingediend (noem het voordeel als je nog even thuis woont ;))
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Ik neem toch aan dat je voor Nils en mij wel ff 2 smikkelbare dingen apart houd he... -- o-) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev