Advertenties


08-09-2012 - Dumpd 2012 Enka in Ede

Gestart door Rick Santbergen, 5 juli 2012, 16:52:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin Postma

Truckertje

Benjamin Renon

Ik zit op een ander forum ook mee te lezen wat de organisatie wilt bereiken op het outdoor gedeelte:
Citaat van: RensDe entrance selectie is ook niet MEGA streng ofzo. Gewoon geen dailys op de outdoor area. Je wagen moet gewoon duidelijk en met de juiste stijl 'getuned' zijn. Geen tupperware, geen zichtbare audio tuning, lambo deuren alleen op lambos :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen


Karin

Ik ben er niet bij maar vind het ook wel een beetje vaag. Ze hadden beter ruim van tevoren duidelijker kunnen zijn wat ze nu willen.

Renegade (Mark)

Geen extreme tupperware aanplak rommel, geen kofferbak vol plamuur/poly en vleugeldeuren alleen als je auto zo de fabriek uit is gekomen !-!



Das een voorbeeld van hoe het dus niet moet en je dus ook niet met je wagen het terrein op zou komen :q

IMO, de stijl meeting waar ik voor zou gaan, strak, laag en OEM/OEM+

Rick Santbergen

Doelde meer op het woord daily's.
Dat zou suggereren dat iedereen die de auto als normaal transport kan gebruiken al niet toegelaten wordt.

Rogier

Zo moet je het niet opvatten Rick, je auto moet er gewoon lekker strak eruit zien, een mooie verlaging en mooie wielen dan zit het vaak wel goed. Let straks maar op er komen heel veel lage originele golfjes daar binnen te staan :P

paikey

Zal eens in me agenda kijken of ik ok nog een gaatje ken vinde :P

Dante

Citaat van: Rogier op  4 september 2012, 15:47:21
Zo moet je het niet opvatten Rick, je auto moet er gewoon lekker strak eruit zien, een mooie verlaging en mooie wielen dan zit het vaak wel goed. Let straks maar op er komen heel veel lage originele golfjes daar binnen te staan :P
En waarschijnlijk allemaal op BBSjes of Porsche velgen... Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

Truckertje

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Nou dan zullen wij voor wat verandering brengen in de Tent!
Ik ga proberen om mijn Devils Eye's eens op te monteren voor de Show, en gauw nog een korte antenne zien te regelen.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Renegade (Mark)

Citaat van: Rogier op  4 september 2012, 15:47:21
Zo moet je het niet opvatten Rick, je auto moet er gewoon lekker strak eruit zien, een mooie verlaging en mooie wielen dan zit het vaak wel goed. Let straks maar op er komen heel veel lage originele golfjes daar binnen te staan :P

Ik denk als ze het woord performance noemen dat er ook veel golfjes zullen staan die er van buiten zo uitzien als je zegt maar waarvan onderhuids niets meer origineel is :P

Rogier

Citaat van: Rogier op  4 september 2012, 11:04:47
McDonald's Veenendaal Drive A12
Nieuweweg-Noord 266
3905 LX Veenendaal

Het is vanaf deze locatie ongeveer 15 min rijden, na de het Enka textielfabriek te Ede. we mogen vanaf 10 uur het terrein op, dus als wij om 09:30 uur afspreken bij de mac in Veenendaal, en dan weer om precies 09:45 uur bij de mac weg rijden dan zijn we om 10 uur bij het eindlocatie en vanaf daar gaan we kijken of we het terrein op komen, ik ga der wel vanuit.

Dus mensen Auto's poetsen :D het wordt daar prachtig weer dus shinen zullen we wel toch !-!

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Hé Rick rijden we samen op? ik denk dt we dan elkaar tegenkomen bij Raamsdonksveer volgens Google maps.
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev