Advertenties


08-09-2012 - Dumpd 2012 Enka in Ede

Gestart door Rick Santbergen, 5 juli 2012, 16:52:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Nou jongens en meiden bereid jullie wagens maar alvast voor. 17 augustus 2013 is het weer zover! !-! http://www.dumpd.eu/information/
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Renegade (Mark)


Rick Santbergen

Ik hou er rekening mee met vakantie.

Rogier

Ik zal het tegen die tijd wel in de gaten houden, ben benieuwt of ik er dan inkom (al ken ik wel iemand bij de poort:P)

Dennis Postma

Moet even kijken hoe ik tzt zit met werk/vakantie. Maar gezien de positieve reactie na de afgelopen editie ben ik wel nieuwsgierig geworden.

Rens

Ik ga zo wie zo.
By the way, er mochten geen club meedoen BINNEN, al waren er 3 uitzonderingen die wel met naam binnen mochten.
Wangan Warroirs, 7Tune, en NetherStance. NetherStance stond er niet met vlaggen, maar wel met een eigen geselecteerde Line-up.
Ik ben samen met mijn broer de 2 personen achter NetherStance, dus ik ga deze dag zeker in mn agenda zetten, en weer proberen om een eigen line-up mee te nemen.

By the way like ons ook even haha: www.facebook.com/netherstance  !-! -- 8)
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Rick Santbergen

Er hebben uiteindelijk ook geen auto's de meganeclub vertegenwoordigd ;)
Althans niet als club zijnde, maar eigenlijk was dat juist het mooie van de sfeer daar. Veel minder clubjes.

Rens

Het was een super sfeer! Geweldige setting daaro.
Ik ben zelf erg VAG-minded wanneer het niet mijn daily betreft dan, maar er zijn in mijn ogen geen betere meetings dan gemende meetings.
Het is alleen jammer dat er bij Renault gewoon weinig echte ''Stance'' te vinden is.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Benjamin Renon

#143
Citaat van: Rens op 26 oktober 2012, 22:14:47
Ik ga zo wie zo.
By the way, er mochten geen club meedoen BINNEN, al waren er 3 uitzonderingen die wel met naam binnen mochten.
Wangan Warroirs, 7Tune, en NetherStance. NetherStance stond er niet met vlaggen, maar wel met een eigen geselecteerde Line-up.
Ik ben samen met mijn broer de 2 personen achter NetherStance, dus ik ga deze dag zeker in mn agenda zetten, en weer proberen om een eigen line-up mee te nemen.

By the way like ons ook even haha: www.facebook.com/netherstance  !-! -- 8)


Dan is je broer Hans? Volgens mij heb ik hem voor het eerst gezien en gesproken op de Ring. Hij had nog een foto gemaakt bij de entree van mijn Evo en een Civic.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

paikey

Hier ga ik ook zowiezo weer heen,alleen deze keer ga ik toch proberen om binnen te komen staan.......Wie nie waagt wie nie wint !-!

Renegade (Mark)

Citaat van: Rens op 26 oktober 2012, 22:56:06
Het is alleen jammer dat er bij Renault gewoon weinig echte ''Stance'' te vinden is.

Dat is omdat de megane 1 ph1/ph2 geen verstelbare achteras hebben, als ik nou eens het camber kon verstellen had ik al lang de wielkastrand tussen band en velgrand liggen !-! gewoon niets dikker dan dat !-!

Edwin Postma

Ik wil met mijn Clio beetje richting de kant van die blauw gele Clio die binnenstond !-!
Truckertje

Rens

@ Benjamin: Klopt, Mijn broer is Hans haha. Hij was met zijn Golf 5 Gti op de ring tijdje geleden inderdaad.

@ Edje: die Clio die binnenstond stond in onze line-up. Hij krijgt nog een reportage op de site, maar laatst had hij schade gereden dus als dat gexied is komen we erop terug.

@ Mark: Kun je niks met camberplates dan? Ik heb op mijn project vw ook camberplats gemonteerd, en dat doen er veel in de VAG wereld.
Daarbij is stance niet alleen te bereiken met camber, maar MET is bijna altijd leuker.
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

Renegade (Mark)

De achteras heeft doorgeperste astappen die 1 zijn met de achteras, om camberplates te kunnen gebruiken moeten die eraf geslepen worden en een setje losse astappen passend gemaakt worden. Ik hoop dat ik tegen augustus de sedan helemaal op zn poten staat zoals ik hem het liefste zie.

Ik heb trouwens ook nog VAG gereden, misschien ken je mn eerste auto nog wel van VF,

Rens

Lekker Poke-style achter. Nee ken de auto niet, ben niet super aktief op VF... Leuk ding!
Ford Mondeo Wagon Ghia 2.5 V6 automaat 2005

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev