Advertenties


Verlagen Megane II ph. I

Gestart door Ruudje, 31 maart 2008, 23:12:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ruudje

Hallo mensen, zoals sommige van jullie weten ben ik net in het bezit van mijn "nieuwe" auto.
Om de auto meer eigen te maken zou ik deze graag willen verlagen.

Allereerst bij de off. Renault dealer hier in Breda gevraagd... Ze vertelde me dat dit niet kan met orriginele renault onderdelen en dat ik al snel bij andere leveranciers zou terechtkomen.

Vanwege de hoge kosten/rij comfort en drempels in de wijk zou ik alleen de veren willen wijzigen en zo'n verlaging van ong. 4 cm willen creeeren.

Ik een offerte laten maken bij de dealer.. 510 euro voor 3,5 cm lager met uitlijnen erbij...

Is dit een redelijke prijs?? Ik heb geen flauw idee wat normaal zou zijn om dit te laten doen bij een ander..

Graag jullie belevingen wat dit betreft..

Groet Ruud

Reinier Goorden

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te duur
Kijk eens hier.
http://www.klippelautos.nl/klippelautos/
Is in Sprundel  !-!

matthew

Setje veren hoeft niet veel te kosten schat rond de 150 euro en dan heb je wel goeie maar max 250 euro.
Er onder zetten nou bij een gewone megane 2 veerpoten samen een uur en de achterveren min of 5.Dus dat is ongeveer de benodigde tijd en dan uitlijnen zijn vaste tarieven voor .Het kan dus wel goedkoper.

Ruudje

Mensen.. vandaag met de firma klippelautos gebeld.. en de kosten bij hen is 275 eurootjes.
Dat klinkt al een stuk beter.. Dan ook met uitlijnen..

Volgende week maar eens langs voor een afspraak.

Reinier dankje voor de tip.

(de banden die ik graag om mijn 18" velgen wil zijn daar ook maar liefst 60 per band goedkoper)

Daar word ik echt vrolijk van... :)

Reinier Goorden

Zeg maar dat ik je gestuurd heb, scheelt mij weer in de korting een volgende keer ;) En misschien jou ook wel.

wwwebFred

Ik heb mijn MeganeII ook 2 weken geleden 4 cm laten verlagen met H&R veren. Ik was inclusief montage 340,- kwijt.

Ruudje

Ik zal het zeggen Reinier.. en als ik binnenkort lid ga worden zal ik je dan wel een keer persoonlijk ontmoeten op een meeting.. Krijg je wel een alc.vrij biertje van me ;)

Ruudje

Dank je ook voor je reactie Fred.. heb je ook foto's kan ik alvast voor genieten..

bengek

 _o_ dank u dank u,
ik zat met deze vraag opgescheept en hij is al beantwoord voor ik hem kon stellen  !-!
ben ik blij mee
binnen kort maar eens naar sprundel.
ook nog eens dichtbij ook.  :)
alleen nog maar pluspunten dus Y

Reinier Goorden

En perfecte service bij Erwin hoor  !-!

Ruudje

die man had het ook over banden met het merk Falken.. kent iemand dit.. die zijn stukke goedkoper dan Yokohama's..
Ik ken niemand met ervaring...

Reinier Goorden

Ik heb ook de velgen in Sprundel vandaan met falken 452 eronder. Ik vind het een prima band,zowel bij droog als bij nat weer. De band is wel wat zachter maar niet zo zacht als bv Toyo.
Erwin heeft altijd zeg maar een "huismerk" welke hij meestal, tenzij je anders wil, onder zijn velgen verkoopt. Geloof me als ik zeg dat ie ze echt niet aanraadt wanneer klanten van hem niet tevreden zijn.

Ruudje

kee.. dan.. maar mijn voorkeur gaat uit naar Parada's Yokohama.. Ik heb eerder de A539 gehad en die bevielen me super..

En een mooi profieltje natuurlijk !!!!!!!!!!

Ruudje

Iemand anders misschien goede tips dan.. wat banden betreft.. Of moet ik dan een nieuw topic starten?????

Stefan

Gebruik anders ff de zoek-functie aangezien er al talloze banden topics zijn geweest Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev