Advertenties


Angel Eyes Megane 2

Gestart door Paul B., 17 maart 2007, 12:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul B.

Als ik de berichten moet geloven gaan ze dan toch echt komen.
(wel voor een stevig prijsje  :neen:)

http://www.sk-tuning.de/web/shop/product_info.php?cPath=1461_903_1024_1042&products_id=3471

Ik heb op foto's van de Paris Tuning Show een Megane 2 gezien met
zwarte Angel Eyes. Dus verdere ontwikkelingen omtrent de Angel Eyes
graag hier neerplanten. Ben benieuwd  Y

WJ

Ook ik ben er al een tijdje opzoek naar

Prijzig maar jah maakt het wel helemaal compleet


afz

Wiedjai

bengek

ik heb laatst xenon in mijn megane laten zetten, maar kan ik die dan gewoon overzetten in de angeleye units?

Greencabrio

Hangt er helemaal vanaf... Bij de fase 1 was de fitting bij mij H4 en bij de angel eyes H1 dus is maa rnet afhankelijk,....Groet michael

Paul B.

Ze zijn nu leverbaar bij reichhard-motorsport

chrome



zwart



michel81

ja zag ze ook staan ja alleen zijn ze er geloof ik alleen voor de megane 2 tot 2006 en nog niet voor het fase 2 model als ik het goed heb.

Paul B.

Nou eerst is het wachten wachten wachten en nu worden de Megane 2
rijders wel erg verwend.
Andere Angel Eyes ook verkrijbaar in het zwart.




Paul B.

En dan eindelijk een foto gevonden van gemonteerde exemplaren




wwwebFred

Is er al iets bekend van dat laatste type angle eyes? Wanneer ze gaan komen en wie ze gaat leveren?

Gr,
Fred

ReneD



te verkrijgen op Raid HP

zouden deze (en de andere angel-eyes) ook op het model >2006 (phase2) passen?
aangezien er alleen bij staat >2003

Het is me ook niet helemaal duidelijk wat precies het verschil is in de koplampen
van de ph1 en ph2 eigenlijk?

RB Cartuning

Beste leden,

De angel eyes zijn inderdaad leverbaar voor de Megane II in het chroom en zwart. Als er meerdere leden zijn die een set willen hebben dan kan ik die rechtsreeks bestellen voor jullie bij de fabrikant en een aantrekkelijke prijs maken. Mochten er meerdere leden zijn zet dan jullie naam in het lijstje en dan kan ik een prijs opvragen voor jullie aan de hand van hoeveel interesse er is. Let op dit is geen definitieve bestelling dus nadat ik een prijs heb voor jullie kunnen jullie aangeven of je een set wil of niet.

1.
2.
3.
ect

Groeten,

Robert
RB cartuning

Jeicie

Ik heb m'n angel eyes in nederland via SKG-tuning gekocht. Heb er daarna Xenon verlichting in laten zetten. Nadeel is alleen dat de LED's niet heel erg lang mee gaan.

Foto

http://jordy-santpoort.hyves.nl/album/6869497/Iedereen/iAnh/fotos/261906974/0/woUz/#media=9.115823838.4wmc&searchhyver=&__state__=4


Hier had ik er nog geen Xenon in en had ook de LED's nog niet hoeven vervangen


vertcitroen

die lampen van reichhard-motorsport zijn wel heel erg gaaf, kan je daar ook de normale h5 pitjes in monteren?
Jeicie wat was jij kwijt om er xenon in te laten zetten en waar heb je dat gedaan? ik zit er namelijk ook aan te denken om ze in de mijne te laten zetten en dan ook in combinatie met de reichhard-motorsport lichtunits.

Jeicie

Citaat van: vertcitroen op 20 juli 2008, 10:32:06
die lampen van reichhard-motorsport zijn wel heel erg gaaf, kan je daar ook de normale h5 pitjes in monteren?
Jeicie wat was jij kwijt om er xenon in te laten zetten en waar heb je dat gedaan? ik zit er namelijk ook aan te denken om ze in de mijne te laten zetten en dan ook in combinatie met de reichhard-motorsport lichtunits.

Ik was voor de inbouw van Xenon verlichting ongeveer 225 kwijt bij m'n garagebedrijf. Had ze ook al compleet kunnen kopen met xenon er al in

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev