Advertenties


Alweer...startproblemen en stotteren!!

Gestart door Tiniohni, 6 mei 2005, 23:24:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tiniohni

I know allemaal, ik schaam me rot.... :-[

Ik ben de zoveelste al, maar net als alle andere...mijn problemen zijn net weer even anders. Ik heb een Coup? 1.6e uit 1996. Mijn auto start vrij moeilijk (als hij al start). De startmotor draait wel, maar om de een of andere reden slaat hij niet aan.

Als hij het al doet, dan begint hij na zo'n 20 a 30 meter te stotteren! Dat duurt zo'n 10 seconden en dan draait hij wel ok. Daarnaast heb ik een tijd gehad dat de auto tijdens het rijden gewoon helemaal uit viel. De radio etc bleef het doen, maar de motor stopte ermee. Meteen starten was ook geen optie. Hij sloeg niet meer aan. De ANWB is wezen kijken en het bleek dat m'n computer (die naast de ruitenvloeistof tank zit...wie verzint dit?) onder de ruitenvloeistof zat!

De auto is toen naar de garage gegaan en ze hebben de computer daar schoongemaakt. Eigenlijk heeft me dit geld gekost zonder dat het iets opleverde. Ik heb namelijk een week zonder problemen kunnen rijden en toen begon het opnieuw! De auto loopt ook erg slecht stationair.... van de 500 toeren ineens naar de 2000....

Nu 2 vragen:

1. Wie heeft een idee wat dit is??
2. Is zo'n computer ook ergens 2dehands te verkrijgen??

God Bless This Forum! 8) 8)

Thanx allemaal!!

Tiniohni

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev