Advertenties


Steeds meer gedoe met Mégane Coupé 2.0 8v

Gestart door nielsjoh, 4 januari 2012, 14:42:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert_Coupe

Ik zou het niet doen.
Van een 2.0 naar een 1.4 komje heel veel te kort, verneem je met inhalen en even gauw door is er niet meer bij.
Laat staan als je met gezin en bepakking  op vakantie moet, het valsplat op de Duitse wegen kun je dan echt vergeten moet je terug naar zijn drie.

nielsjoh

Ja, dat klopt, maar die ik nu heb zuipt gewoon 'te' veel, voor die kleine stukjes die ik moet rijden.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

matthew


nielsjoh

Zuinigere auto, lichter (heel klein beetje) dus minder kosten voor beduident meer ruimte, goed toch?
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Xanquezer (Frank)

#19
ik ga die van mij ook binnenkort eens de deur uit doen :P

Op naar de skyline :)


MOD: Nutteloze bijdrage in dit topic.
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nielsjoh

Jammer Frank! Ik blijf lekker bij Renault, bevalt me prima ;)
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Xanquezer (Frank)

Ja, dat is ook wel weer zo :P


Ga je nog naar de garage?
Of kom je weer n dagje buurten? :P
*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

nielsjoh

Ik ga vandaag of morgen naar die verkoper van de Mégane Classic. Hiop dat ik devmijne tegen die in kan ruilen zonder al teveel bij te hoeven leggen, tenminste, als ie bevalt.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Xanquezer (Frank)

*oude rot*
Gedraaid met 14 KW subs @ 168 DB @ 25 Hertz :)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Robert_Coupe op  4 januari 2012, 23:09:58
Ik zou het niet doen.
Van een 2.0 naar een 1.4 komje heel veel te kort, verneem je met inhalen en even gauw door is er niet meer bij.
Laat staan als je met gezin en bepakking  op vakantie moet, het valsplat op de Duitse wegen kun je dan echt vergeten moet je terug naar zijn drie.

??? Waar haal je die wijsheid vandaan? Ik rij met mijn Meg2 (1250kg op gas) vol bepakt en met vouwwagen er achter zelfs in de Belgische ardennen gewoon in 4 omhoog! (ok je moet van te voren wel gang maken en een 2,0 zal zeker makkelijker omhoog rijden maar is wel te doen hoor) Als de vouwwagen ooit vervangen word door een caravan,dan ga ik denk ik wel denken aan een 2,0.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nielsjoh

Ik moet vast wel een keer een keer een berg op. Maar zonder caravan of vouwwagen :p, dus dat is vast wel te doen :p
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

nielsjoh

Zoals gezegt, heb ik een proefrit gemaakt in een Mégane Sedan (phase2) van het bouwjaar 2000. Echt een fijne auto, goed geveert, geen rammeltjes. Toen ik vroeg wat hij wou geven voor mijn Coupé, zei die dat ie maar 1000 euro wou geven... Die is gek!. Dus het ging niet door. Nu heb ik met hem afgesproken dat ie mijn Mégane na gaat kijken, zodat ik er weer een tijd tegenaan kan met m'n eigen auto. In die tijd dat mijn auto gemaakt wordt, mag ik wel die Sedan lenen, haha. Trouwens, zoals Robert Coupe al vertelde in dit topic, een 1.4e is duidelijk een stuk langzamer dan een 2.0, Maar echt slecht accelereren doen ze nou ook weer niet.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

Nicole

Heel eerlijk gezegt vindt ik €1000 voor inruil nog veel voor je megane. (veel bedrijven/handelaren/dealers hoe je t ook wil noemen) Zullen ze max. op €750 zetten. :)

Maar fijn dat je coupe blijft !-!
Hopelijk is alles snel opgelost en kan je echt genieten van je meg!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roadkill (Michiel)

Voor een fase 1 ben ik het met nicole eens dat het niet echt een lage  INRUIL prijs is hoor denk dat je er weinig meer voor zal vangen bij inruil... Balen om te horen misschien maar zo gaat het met auto's klappen altijd een eind in waarde naar beneden na aanschaf,eigenlijk is een auto een reccessie op 4 wielen ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nielsjoh

@Roadkill, dat zeg je heel mooi, dat een auto een recessie op 4 wielen is :p, ik houdt deze auto lekker, laat hem gewoon maken. Klopt het trouwens dat een 2 liter slechter verkoopt dan bijvoorbeeld een 1.6? Dit vertelde de verkoper ook.
Ex: Renault Megane Coupe 2.0 8v 1998
Ex: Renault Laguna 1.6 16v 2003
Huidig: Renault Megane Coupe 2.0 16v F4R 2002

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev