Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 67

Gestart door Benjamin Renon, 1 december 2015, 19:38:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Passion

Betreft een Megane cc 2005.
Ik stel me later nog een keer aan jullie voor maar wil graag eerst mijn nieuwe aankoop met jullie delen en ben benieuwd naar de reacties.  Mede mogelijk gemaakt door Cabrio Styling & Supply.





View My Video


JasperBreda

Citaat van: mark op 21 januari 2016, 12:08:33
Daarom ga ik dus nooit door de kras straat.
Niet dat mijn auto daar door kan, want het subframe ligt nog geen 10 cm van de grond.  :D

Ik was ook gewoon lekker zelf met een zachte spons en een zeem, maar iets zegt me dat de vorige eigenaar daar niet zo van was

meganofiel70

Citaat van: YVE5 op 20 januari 2016, 19:20:33
sow, onder de 150 euro een auto poetsen? zal wel superieure kwaliteit zijn....  Gewoon gewassen zeker? of 1 grote hologram?  kan je toch nooit je uren uithalen? of werk je voor 5 euro per uur?

nee gewoon gewassen met een schuurspons  :neen: :http://www.auto-compleet.nl/

YVE5

Citaat van: JasperBreda op 21 januari 2016, 10:44:30
Ik ben wel benieuwd wat zo'n polijstbeurt kan doen voor een oudere auto. Mijn coupeetje staat nog aardig strak in de lak, maar wel wat ondiepe krasjes en cirkels van de wasstraat. heeft er iemand voorbeeldjes met foto's ofzo?

kijk even op men facebook pagina tussen de foto's ;) https://www.facebook.com/DetaileDbe/
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

YVE5

Citaat van: meganofiel70 op 21 januari 2016, 17:22:06
nee gewoon gewassen met een schuurspons  :neen: :http://www.auto-compleet.nl/

moet zijn ja, want zo'n prijzen zijn belachelijk laag.   de prijs voor de waxguard is dan weer pure afzetterij... :D maar kom, als jij er gelukkig mee bent...
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Rogier

Ik rij de auto mooi door de wasstraat in de winter maanden, vele was straten zijn niet meer zoals vroeger met harde borstels. Waar ik heen ga doen ze het met doeken de auto schoonmaken. Morgen ga ik de auto wel even met de hand afspuiten de vogel kak zit er  weer eens op helaas.

mark

Ik moet die van mij ook al weer wassen. Volgens in rijdt de strooiwagen extra dicht langs mijn auto. Heb er een dikke laag pekel op zitten...... Alweer >:( >:( >:( >:(

Rogier

Ik heb vandaag de auto ook maar eens gewassen, de vogels hadden schijt aan me auto :q

mark

Kan hem nu elke dag afspoelen.  >:(

Kon de pekel gewoon zien liggen op de snelweg, zoveel dat ze gestrooit hebben. Dus de auto zit nu alweer onder een dikke laag pekel.  >:(
had net vanochtend voor me werk nog ff snel afgespoelt.  >:(

Tedo

Hebben jullie dan geen last van vastgevroren deuren? Zeker in het (Noord)oosten? Alhoewel de temperatuur nu wel weer stijgt overal. Van het weekend maar eens kijken of wassen lukt; met name de sedan is erg vies.

mark

Nee nooit last van.  !-! wel een paar keer gehad dat de deur een beetje tegenwerkte.
Maar altijd nog de deur los kunnen krijgen.  !-!

En ook al is het min 15, als de auto smerig is word die gewoon gewassen. of het nu vriest of niet.  :)
Wel goed de deur rubbers droog maken.

zapp

#71
Nee, deuren zijn bij mij (nog) niet vastgevroren, wel de ramen.
Dat heeft mij (toen het in november één nacht had gevroren) een nieuw raammechanisme gekost  :x
(Deurrubbers behandelen met talcpoeder of WD40 schijnt te helpen)

Rogier

Ik heb nergens last van. Vaseline en siliconen spray werkt ook goed.

JasperBreda

Mijn deurgrepen waren plakkerig geworden. Schijnt toch een slechte laag 'rubber feel' op te hebben gezeten, net zoals bij bijvoorbeeld Toyota en de Golf IV vergaat die laag een beetje met als gevolg een 'plakkerig' stuk plastic in je auto.

Zo was het:


Zo is het nu:


Deurklinkje nieuw besteld vanuit azie ergens, handvat van een Megane Station op de sloop.

topticks



vorige week deze booskijkers besteld.. naar de spuiter gebracht en er op geplakt geplakt .. dit is het resultaat . ben er zelf zeer tevreden mee

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev